CHOROBY
TESTOWE FORUM

Join the forum, it's quick and easy

TESTOWE FORUM
TESTOWE FORUM
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Kikyou
Jack Russel Terrier Opętany
10/1/2020, 23:07
ANGINA
●●●
Zapalenie migdałków i błony śluzowej gardła objawiające się wysoką gorączką, bólami kostno-stawowymi, osłabieniem oraz zmianami miejscowymi na migdałkach – powodują one silny ból, zaczerwienienie, opuchnięcie (mogące doprowadzić do trudności w oddychaniu) oraz pojawianie się ropni. Wystąpić może również katar oraz ból głowy.
Typ: bakteria.
Możliwość zarażenia: wszyscy, z wyjątkiem androidów.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie drogą kropelkową. Postać nie wie, że jest chora.
2 fabuła - pojawia się ból gardła, bóle kostno-stawowe, osłabienie organizmy, ból głowy oraz katar.
3 fabuła - objawy nasilają się. Pojawiają się problemy z przełykaniem oraz mówieniem, brak apetytu. Korzystanie z mocy/artefaktów skraca się o połowę. Postać powinna podjąć leczenie.
4 fabuła - angina rozwija się w zapalenie płuc.
Leczenie:
1 fabuła - podanie antybiotyku. Objawy nie znikają.
2 fabuła - objawy stają się łagodniejsze, występuje ogólne osłabienie organizmy, katar oraz ból gardła.
3 fabuła - postać jest zdrowa, acz wciąż osłabiona po przebytej chorobie.
4 fabuła - postać jest zupełnie zdrowa i w pełni sił.
Leczenie mocą:
1 fabuła - uleczenie za pomocą mocy.
2 fabuła - postać jest zdrowa, acz wciąż osłabiona po przebytej chorobie.
3 fabuła - postać jest zupełnie zdrowa i w pełni sił.


GRYPA
●●●
Wysoka gorączka, dreszcze, bóle mięśni i kostno-stawowe, ból głowy, gardła, suchy kaszel, brak apetytu, osłabienie. Czasem wystąpić może katar.
Typ: wirus.
Możliwość zarażenia: wszyscy, z wyjątkiem androidów.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie drogą kropelkową. Postać nie wie, że jest chora.
2 fabuła - pojawia się suchy kaszel, wysoka gorączka, katar, bóle mięśni, brak apetytu oraz osłabienie.
3 fabuła - objawy nasilają się. Do poprzednich objawów dochodzi ból w klatce piersiowej, dreszcze oraz ból gardła, a co za tym idzie - Korzystanie z mocy/artefaktów skraca się o połowę. Postać powinna podjąć leczenie.
4 fabuła - angina rozwija się w zapalenie płuc.
Leczenie:
1 fabuła - podanie leku przeciwwirusowego.
2 fabuła - objawy stają się łagodniejsze, występuje ogólne osłabienie organizmy, katar oraz mokry kaszel.
3 fabuła - postać jest zdrowa, acz wciąż osłabiona po przebytej chorobie.
4 fabuła - postać jest zupełnie zdrowa i w pełni sił.
Leczenie mocą:
1 fabuła - uleczenie za pomocą mocy.
2 fabuła - postać jest zdrowa, acz wciąż osłabiona po przebytej chorobie.
3 fabuła - postać jest zupełnie zdrowa i w pełni sił.


JĘCZMIEŃ
●●●
Ropień występujący w okolicy oka. Występują: zaczerwienienie, swędzenie, łzawienie, bolesność i stan zapalny powiek; obrzęk powiek może ograniczyć pole widzenia. Spojówki mogą być zaczerwienione.
Typ: bakteria.
Możliwość zarażenia: wszyscy, z wyjątkiem androidów.
Przebieg choroby w przypadku nieleczenia:
1 fabuła - zakażenie gronkowcami lub innymi drobnoustrojami chorobotwórczymi. Postać odczuwa ból oraz pieczenie oka. Można zacząć stosować okłady.
2 fabuła - objawy nasilają się. Pojawia się lekka opuchlizna oraz łzawienie.
3 fabuła - objawy ustępują.
Przebieg choroby w przypadku leczenia:
1 fabuła - stosowanie okładów oraz kompresów.
2 fabuła - objawy ustępują.
Przebieg choroby w przypadku leczenia mocą:
1 fabuła - uleczenie za pomocą mocy. Objawy ustępują.


RHINITIS
●●●
Puchnięcie oczu, kichanie, „drapanie” w nosie i gardle, kaszel, „smarkanie”, ogólne osłabienie organizmu – w ekstremalnych przypadkach gorączka.
Typ: bakteria.
Możliwość zarażenia: wszystkie rasy z wyjątkiem androidów.
Skutki nieleczenia: brak.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie drogą kropelkową. Postać nie wie, że jest chora.
2 fabuła - pojawiają się objawy w postaci kichania, kataru, kaszlu, braku apetytu oraz osłabienia. Zaleca się wygrzanie w łóżku i przyjmowanie sporej ilości wody.
3 fabuła - objawy ustępują. W przypadku braku przeleżenia choroby - objawy utrzymują się do kolejnej fabuły.

WSZAWICA
●●●
Plaga małych owadów, których obecność powoduje swędzenie głowy i niekomfortowa świadomość posiadania lokatorów. Łatwo zarazić nią innych.
[size=9]Typ: pasożyt.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie. Postać odczuwa swędzenie na ciele i zaczyna zarażać innych. Choroba utrzymuje się do momentu zastosowania preparatów wszobójczych bądź zgolenia włosów.


ŁUPIEŻ RÓŻOWY GILBERTA
●●●
Łupież różowy Giberta jest schorzeniem skórnym przebiegającym łagodnie i występującym na całym ciele w postaci czerwonych, swędzących plam.
Typ: wirus.
Możliwość zarażenia: wszyscy oprócz androidów.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie wirusem. Na ciele pojawia się tzw. blaszka macierzysta. Jest to zazwyczaj zmiana pojedyncza, o średnicy kilku centymetrów, owalnego kształtu, barwy różowo-łososiowej, z widocznym złuszczaniem na jej powierzchni - bardziej zaznaczonym na jej obwodzie. Swędzi.
2 fabuła - następuje wysiew licznych, znacznie mniejszych zmian chorobowych, o bardzo podobnym do blaszki macierzystej wyglądzie. Typową lokalizacją zmian chorobowych jest skóra tułowia oraz bliższych części kończyn zarówno górnych (ramiona) jak i dolnych (uda). Swędzenie nasila się. Można stosować preparaty w postaci maści na swędzenie.
3 fabuła - objawy utrzymują się.
4 fabuła - plamy zaczynają blaknąć, swędzenie ustępuje.
5 fabuła - objawy samoistnie znikają.



Kikyou
Kikyou
Jack Russel Terrier Opętany
11/1/2020, 00:08
BIAŁA ŚLEPOTA (!)
●●●●
Narastający ból głowy i pogarszanie się zdolności widzenia.
Typ: pasożyt.
Możliwość zarażenia: ludzie, anioły i łowcy.
Skutki nieleczenia: utrata wzroku na stałe.
Sposób leczenia: zażywanie politei.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie zakażeniem krwi. Postać nie wie, że jest chora.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy w postaci narastającego bólu głowy, zwłaszcza przy pochylaniu. Pogarsza się wzrok, obraz staje się rozmazany.
3 fabuła - objawy nasilają się. Pojawiają się zawroty głowy oraz światłowstręt.
4 fabuła - wzrok ulega znacznemu pogorszeniu.
5 fabuła - postać traci wzrok. Jest to etap wciąż odwracalny.
6 fabuła - postać traci trwale wzrok.
Leczenie:
1 fabuła - rozpoczęcie przyjmowania naparu politei.
2 fabuła - ciągłe przyjmowanie leku. Objawy stają się łagodniejsze, wciąż jednak pojawiają się bóle głowy, światłowstręt a wzrok jest wyraźnie gorszy; obraz ulega zamazaniu.
3 fabuła - ciągłe przyjmowanie leku. Wzrok ulega znacznej poprawie, zaleca się jednak dalsze przyjmowanie leku w celu zapobiegnięciu powrotu choroby.
4 fabuła - ostatnie przyjęcie leku. Objawy znikają.
Leczenie mocą:
Brak możliwości.


MORBUS INSU
●●●●
Okres inkubacji wynosi 7 dni od kontaktu z zarażoną osobą. Dotykanie ran w wyniku pęknięcia pęcherzy sprawia niewyobrażalny ból, dlatego noszenie jakichkolwiek ubrań w tym stadium choroby wydaje się być niewykonalne. Możliwym jest także przerzut ropni na inne fragmenty ciała w wyniku ich kontaktu z ropą, dlatego należy bardzo uważać podczas zabiegów pielęgnacyjnych.
Typ: bakteria.
Możliwość zarażenia: wszyscy z wyjątkiem androidów.
Sposób leczenia: stosowanie ścierwomaści.

Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie poprzez stosunek płciowy z zakażoną osobą.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy w postaci wysokiej gorączki, bóli głowy oraz delikatnego swędzenia w okolicach miejsc intymnych.
3 fabuła - w okolicach miejsc intymnych pojawiają się bolące pęcherze wypełnione ropą.
4 fabuła - pęcherze pękają a w ich miejscach pojawiają się bolesne i głębokie rany. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - na ranach pojawiają się kolejne pęcherze, ból jest niewyobrażalny, postać nie jest w stanie chodzić. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
6 fabuła - pękają kolejne pęcherze, rany pogłębiają się. Istnieje spore ryzyko zakażenia. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
7 fabuła - pojawiają się następne pęcherze. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
8 fabuła - postać umiera.
Leczenie:
1 fabuła - rozpoczęcie smarowanie lekiem o nazwie ścierwomaść. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - dalsze smarowanie maścią, zmiany opatrunków. Rany po pęcherzach bolą i krwawią. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - dalsze stosowanie maści. Pojawia się swędzenie. Rany nie krwawią. Brak nowych pęcherzy.
4 fabuła - dalsze stosowanie maści. Rany zaczynają się goić.
5 fabuła - dalsze stosowanie maści. Rany goją się.
6 fabuła - dalsze stosowanie maści. Rany znikają.
Leczenie mocą:
Brak możliwości.[/size]

EXPLOIT "TROJAN WHORE"
●●●●
Luki w pamięci (pojawiają się coraz częściej w miarę rozwijania się „choroby”), krótkotrwałe zawieszenia systemu. Zdobycie dobrze napisanego wirusa nie jest proste.
Typ: wirus elektroniczny.
Możliwość zarażenia: androidy.
Przebieg choroby:
1 fabuła - wgranie wirusa do systemu.
2 fabuła - stopniowe kasowanie danych. Zaleca się udanie do kogoś znającego się na komputerach i androidach w celu wywalenia wirusa z systemu.
3 fabuła - kasacji ulega 40% danych.
4 fabuła - kasacji ulega 70% danych.
5 fabuła - kasacji ulega 100% danych.


KAMIENNE BRODAWKI
●●●●
Na skórze tworzą się ciemne punkty przypominające wągry, z czasem (około dwóch dni od zarażenia) czarne punkty lekko puchną i twardnieją, w dotyku przypominają ziarnka piasku. Skóra wokół czarnych punktów zaczyna puchnąć tworząc obręcz wokół stwardniałego zaskórniaka. W końcowym stadium zaskórniaki mają rozmiar paznokcia i wyglądem przypominają gładkie kamienie, po ich wyrwaniu w miejscu pozostają głębokie dziury. Od zarażenia do końcowego stadium mija od 7 do 10 dni. Dodatkowo kamienie rosnąc niszczą naczynia w skórze, które organizm bezskutecznie stara się naprawić co powoduje wzrost zużycia energii.
Typ: brak danych.
Możliwość zarażenia: wszyscy, z wyjątkiem androidów.
Sposób leczenia: Maść z Krawnika Jadalnego i Grzybków Purri.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie poprzez kontakt z zarażoną osobą.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy w postaci czarnych kropek, które pokrywają większą część ciała chorego.
3 fabuła - punkty zaczynają puchnąć i powiększać się, w dotyku przypominają żwirek.
4 fabuła - czarne plamy mają wielkość o średnicy 3 centymetrów i twardnieją. Ciało rozpoczyna próbę regeneracji.
5 fabuła - "kamienie" zwiększają swoją objętość do 7 centymetrów. Pojawia się osłabienie organizmu, brak apetytu, osowiałość. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
6 fabuła - "kamienie" osiągają rozmiar już 10 centymetrów. Chory jest ociężały, kamienie zaczynają uciskać jego narządy wewnętrzne. Organizm jest coraz bardziej wycieńczały. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
7 fabuła - "kamienie" osiągają rozmiar ponad 14 centymetrów. Pojawiają się problemy z oddychaniem. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
8 fabuła - postać umiera.
Leczenie:
1 fabuła - rozpoczęcie smarowanie maścią. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - dalsze smarowanie maścią, zmiany opatrunków. Organizm zaczyna się regenerować, kamienie delikatnie stają się miększe. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - dalsze stosowanie maści. Kamienie pod naporem palca ugniatają się. Mają średnicę maksymalnie 1 centymetra.
4 fabuła - dalsze stosowanie maści. Kamienie zupełnie znikają.
Leczenie mocą:
Brak możliwości.


ZAPALENIE PŁUC
●●●●
Kaszel, katar, osłabienie organizmu, gorączka, zawroty głowy, kołatanie w klatce piersiowej, duszności. Nieleczone może prowadzić do śmierci.
Typ: wirus.
Możliwość zarażenia: wszyscy, z wyjątkiem androidów.
Sposób leczenia: zażycie antybiotyków i leków przeciwwirusowych.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie poprzez kontakt z zarażoną osobą/skutki nieleczonej grypy bądź anginy. W przypadku drugiej opcji postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - występuje wysoka gorączka, dreszcze, kaszel oraz duszności. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - pojawia się kołatanie serca, halucynacje wywołane wysoką gorączką, krwioplucie. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
4 fabuła - organizm chorego jest skrajnie wyczerpany, chory nie może ruszyć się z miejsca. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - śmierć postaci.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie antybiotyku i leku przeciwwirusowego. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - objawy są nieco łagodniejsze. Nadal występuje gorączka, kaszel, osłabienie i ból w klatce piersiowej. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - dalsze stosowanie antybiotyku. Objawy powoli ustępują. Pozostaje kaszel i duszności. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
4 fabuła - dalsze stosowanie antybiotyku. Objawy ustępują.
Leczenie mocą:
Brak możliwości.






Ostatnio zmieniony przez Shion dnia 11/1/2020, 00:47, w całości zmieniany 1 raz
Kikyou
Kikyou
Jack Russel Terrier Opętany
11/1/2020, 00:10
DRĘTWOTA EDEŃSKA
●●●●
Ta choroba atakuje system nerwowy i powoduje otępienie. Pojawiają się problemy z koordynacją, kojarzeniem oraz pamięcią. Zmysły powoli przestają funkcjonować do kompletnego zaniku.
Typ: grzyb.
Sposób zachorowania: wdychanie zarodników grzyba.
Możliwość zarażenia: wszyscy z wyjątkiem androidów.
Skutki nieleczenia: postać zmienia się w kompletnie autystyczną osobę.
Sposób leczenia: zażywanie risperidonum.

Kikyou
Kikyou
Jack Russel Terrier Opętany
11/1/2020, 00:58
NABYTA ŁAMLIWOŚĆ KOŚCI (!)
●●●●
Jak sama nazwa wskazuje, kości stają się słabsze, łatwiej je uszkodzić. Im dłużej choroba pozostaje nieleczona, w tym gorszym stanie jest organizm. Również zęby zaczynają wyglądać znacznie gorzej. Żółkną i pokrywają się mlecznymi plamami. Skóra wydaje się wtedy przesuszona i na niej także pojawiają się przebarwienia. Po tym chyba najłatwiej rozpoznać tę dolegliwość bez "uszkadzania się".
Typ: niedobór wapnia.
Możliwość zarażenia: wszyscy, z wyjątkiem androidów.
Przebieg choroby:
1 fabuła - pojawia się ból w stawach.
2 fabuła - ból zębów, gwałtowniejsze ruchy ciała wywołują nieprzyjemne uczucie "poruszania" się niektórych kości.
3 fabuła - żółknięcie zębów, pojawienie się jasnych plam na nich, oraz ciemniejszych przebarwień w okolicach zgięć na ciele.
4 fabuła - zęby zaczynają wypadać.
5 fabuła - kości zaczynają się łamać przy gwałtowniejszych ruchach.
6 fabuła - kości łamią się przy jakimkolwiek ruchu.
Leczenie:
Zażywanie wapna przez 3 fabuły.
Leczenie mocą:
Brak możliwości.


SANFUNGUS
●●●●
Choroba dotykająca anioły, które zbyt długo przebywały na terenie Desperacji. Charakteryzuje się brakiem apetytu, nagłym spadkiem wagi, ospałością, osłabieniem mięśni, długim sen, nadmiernym piór ze skrzydeł – niezdolnością do lotu, kołataniem serca, nadmierną potliwość.
Typ: grzyb.
Możliwość zarażenia: anioły.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie grzybem.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Osowiałość, ospałość, brak apetytu.
3 fabuła - objawy nasilają się. Pióra zaczynają wypadać, postać traci na wadze. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów. Zalecane zażycie leku.
4 fabuła - postać całymi dniami śpi, w ogóle nie przyjmuje pokarmów. Skrzydła tracą 60% upierzenia, brak możliwości lotu. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - waga chorego drastycznie spada, nie jest w stanie podnieść się z łóżka. Skrzydła tracą 90% upierzenia. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
6 fabuła - Postać umiera.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie senobiotyku. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - kontynuowanie zażywania senobiotyku. Postać czuje się słaba, wciąż nie ma apetytu lecz jest w stanie przyjmować pokarm w płynnej formie. Nadal wypadają pióra. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - kontynuowanie zażywania senobiotyku. Postać czuje się lepiej, brak wypadania piór, apetyt wraca.
4 fabuła - kontynuowanie zażywania senobiotyku. Postać jest zdrowa.
Leczenie mocą:
Brak możliwości.


SYNDROM SCALPENDI
●●●●
Na skutek wzmożonej kwasowości potu zaczyna swędzieć ciało. Z czasem zaczyna śmierdzieć, a w dodatku robią się odparzenia na skórze. Ból staje się nie do zniesienia.
Typ: choroba popromienna.
Możliwość zarażenia: wymordowani, ludzie i łowcy.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Nadmierna potliwość, skóra zaczyna swędzieć.
3 fabuła - objawy nasilają się. Wydzielany pot zaczyna śmierdzieć i parzyć skórę. Zalecane zażycie leku.
4 fabuła - pojawiają się pierwsze odparzenia. Każde poruszenie ciałem wywołuje ból. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - rany stają się coraz głębsze i przestają się goić. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
6 fabuła - pojawienie się nowych ran, spore ryzyko wdania się infekcji w rany, skóra zaczyna odchodzić płatami. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
7 fabuła - postać umiera.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie buspironi hydrochloridum. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - dalsze zażywanie leku, rany wciąż krwawią, lecz nie pojawiają się nowe. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - dalsze zażywanie leku, rany zaczynają się goić.
4 fabuła - dalsze zażywanie leku. Postać jest zdrowa.
Leczenie mocą:
Brak możliwości.


SYNDROM THURMANA "MATOŁEK"
●●●●
Zaczyna się od problemów z koncentracją. Postać ma problemy z rzeczami, które do tej pory nie sprawiały jej trudności – np. z ocenieniem czy kula z pistoletu trafi w biegnącego mutanta. Z czasem zaczyna spadać IQ.
Typ: pasożyt.
Możliwość zarażenia: wszyscy z wyjątkiem androidów.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Postać zaczyna mieć problemy z koncentracją a w jej pamięci pojawiają się pierwsze luki.
3 fabuła - postać zaczyna zapominać o najważniejszych rzeczach, zachowuje się jak dziesięciolatek. Zaleca się zażycie leku. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
4 fabuła - postać zaczyna się ślinić i gaworzyć, zachowaniem przypomina 3 letnie dziecko. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - postać zapomina jak mówić oraz jak chodzić. Raczkuje wydając z siebie dźwięki. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
6 fabuła - postać przestaje się ruszać i wykazywać jakiekolwiek inteligentne reakcje. Staje się warzywem, który jedynie egzystuje zdany na łaskę innych. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie sibutramini. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - dalsze zażywanie leku, postać ma problemy z mówieniem, gaworzy, ślini się. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - dalsze zażywanie leku, postać zaczyna sklejać słowa, wykazywać nieco inteligencji, powoli powraca jej pamięć. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
4 fabuła - dalsze zażywanie leku. Postać zaczyna normalnie się wysławiać, choć wciąż ma problemy z koncentracją i czasami zapomina o niektórych rzeczach.
5 fabuła - postać jest zdrowa.


TASIEMIEC
●●●●
Pasożyt zagnieżdżający się w jelicie. Objawami posiadania lokatora są zaburzenia trawienne, osłabienie, chudnięcie, nudności oraz wymioty, bóle głowy i brak apetytu lub wilczy głód. Wystąpić może również biegunka lub zaparcia, a także anemia wywołana niedoborem witaminy B12.
Typ: pasożyt.
Możliwość zarażenia: wszyscy, z wyjątkiem androidów.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Postać, pomimo nadmiernego apetytu, zaczyna tracić na wadze, słabnie i ma zawroty głowy.
3 fabuła - utrata sporej części wagi, bóle mięśni, znaczne osłabienie i częste omdlenia. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
4 fabuła - postać zaczyna mieć problemy z poruszaniem się z racji utraty masy ciała, problemy z koncentracją, częste wymioty. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - postać nie jest w stanie się poruszać, występują krwawe wymioty, zaburzenia widzenia oraz mowy. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
6 fabuła - postać umiera z wycieńczenia.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie leku przeciwpasożytniczego. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - objawy ustępują.
3 fabuła - brak objawów.
4 fabuła - ponowne zażycie leku przeciwpasożytniczego, w celu wyeliminowania powrotu choroby (poprzedni tasiemiec mógł złożyć jajeczka, z których wykluły się nowe).


ZESPÓŁ WIRUSOWEJ CHOROBY JĘZYKA
●●●●
W początkowej fazie zaczyna puchnąć język, na skutek czego postać mówi jakby miała pełne usta i dodatkowo nie czuje smaku. Po dwóch tygodniach nie może niczego włożyć do ust. Każdy kęs sprawia ogromny ból. Język jest obrzękły i sączy się z niego krew. Na skutek nieprzyjmowania pokarmu postać słabnie.
Typ: wirus.
Możliwość zarażenia: wszyscy, z wyjątkiem androidów.
Skutki nieleczenia: po mniej więcej miesiącu, nieleczona choroba sprawia, że język staje się miękki i galaretowaty. Ból jest tak silny, że promieniuje na całą głowę. Postać nie może się poruszać, bo rozsadza jej czaszkę. Środki przeciwbólowe nie działają. W skrajnych przypadkach umiera z głodu, gorączki i bólu.
Sposób leczenia: zażywanie benserazidum.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Postać traci zmysł smaku, a jej język nieco puchnie.
3 fabuła - pojawiają się problemy z mową.
4 fabuła - język puchnie trzykrotnie, sprawia trudności w jedzeniu.
5 fabuła - postać słabnie z powodu braku jedzenia, z języka zaczyna sączyć się krew, pojawia się ból.
6 fabuła - postać coraz bardziej słabnie i traci na wadze. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
7 fabuła - postać nie jest w stanie się poruszać z powodu wycieńczenia. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
8 fabuła - postać umiera.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie leku benserazidum. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - dalsze zażywanie leku. Nadal pojawiają się problemy w jedzeniu, lecz postać jest w stanie przyjmować pokarmy w formie płynnej.
3 fabuła - dalsze zażywanie leku. Postać czuje się lepiej, język jest nieco obrzęknięty, pozostają małe problemy w mówieniu.
4 fabuła - dalsze zażywanie leku. Język jest delikatnie opuchnięty.
5 fabuła - postać jest zdrowa.
Kikyou
Kikyou
Jack Russel Terrier Opętany
12/1/2020, 00:51
AMICUS PERFIDIS
●●●
Przez mniej więcej tydzień jest prawie bezobjawowe. Kiedy grzyb się rozwinie można odczuć pieczenie i ostry ból pęcherza, w którym się zagnieździł. Następuje niewydolność układu wydalniczego, który nie jest w stanie usunąć toksyn z organizmu. Wynikiem czego jest dekoncentracja, silne zawroty głowy. Niemożność usunięcia nadmiaru płynów powoduje częste wymioty, nadmierną potliwość, biegunkę. Słowem – leje się ze wszystkich otworów ciała. Toksyny coraz bardziej uszkadzają organizm.
Typ: grzyb.
Możliwość zarażenia: wszyscy, z wyjątkiem androidów.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie grzybem.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Zatrzymanie oddawania moczu, ból w podbrzuszu, gorączka.
3 fabuła - zaczynają się wymioty oraz biegunka, ból głowy oraz zawroty głowy. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
4 fabuła - postać nie jest w stanie sama wstać z racji wycieńczenia organizmu. Pojawiają się napady padaczkowe. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - postać umiera.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie verum intendit. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - kontynuowanie leczenia. Postać zaczyna oddawanie moczu, lecz jest to bolesny i krwawy proces. Ustępują wymioty oraz biegunka. Ból głowy i zawroty nadal się utrzymują. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - kontynuowanie zażywania leku. Postać czuje się lepiej, zawroty głowy ustępują, znika krew z oddawanego moczu.
4 fabuła - kontynuowanie zażywania leku. Postać czuje się dobrze, brak bólu podczas oddawania moczu.
5 fabuła - postać jest zdrowa.


ATER SANGUIS
●●●
Krew staje się czarna i zaczynają się problemy z jej krzepnięciem. Na początku objawia się dłuższym czasem regeneracji ran i pojawianiem się blizn nawet od błahych skaleczeń. Później krwawienie staje się coraz obfitsze i bardziej wyczerpujące. Poważne rany przestają się goić, a z tych drobnych ranek krew cieknie nieprzerwanie wąską strużką. Powrót do zdrowia po bójkach i walkach trwa coraz dłużej, nawet siniaki znikają dopiero po tygodniach. Anioły mogą zarazić się nadmiernym wdychaniem skażonego powietrza; poprzez ugryzienie przez zainfekowaną bestię/zwierze/wymordowanego lub podczas stosunku płciowego z zainfekowanym.
Typ: wirus.
Możliwość zarażenia: anioły.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Ciało chorego przestaje się regenerować, na skórze pojawiają się liczne, czarne plamy przypominające sińce.
3 fabuła - postać zaczyna krwawić z nosa, a krew przybiera czarny kolor. Żadna rana się nie goi. Zaleca się zażycie leków.
4 fabuła - postać zaczyna krwawić z innych otworów w ciele: uszu, oczu oraz ust. Organizm jest słaby ciągłą utratą krwi. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - postać umiera.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie ataiwy lub lustravit aquis. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - kontynuowanie leczenia. Rany powoli zaczynają się goić, lecz krew wciąż jest rzadka i występują krwawienia z nosa. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - kontynuowanie zażywania leku. Rany przyspieszają gojenie, zanikają krwotoki z nosa.
4 fabuła - kontynuowanie zażywania leku. Krew odzyskuje naturalną barwę.
5 fabuła - postać jest zdrowa.


DUAL HOSTEM
●●●
Osłabienie całego ciała, zawroty głowy, częste, przedłużające się i bolesne wizyty w toalecie, dodatkowo anemia i kłopoty z oddychaniem. Pasożyt wędrując układem pokarmowym wpełza do trzustki i rozpoczyna proces gnieżdżenia się, czyli wyjada ją i wpycha tam swoje ciało. Kiedy już się tam zagnieździ, wystawia łepek na zewnątrz i pożera nasz obiad. Ale nie zjada wszystkiego, więc reszta niezupełnie strawiona – trzustka nie działa, więc trawienie jest upośledzone – wychodzi w stanie praktycznie nienaruszonym. Na dodatek pasożyt jest siedliskiem wirusów, które żerują na czerwonych krwinkach. Z racji niedziałającej trzustki - brak regulacji glukozy we krwi, co w efekcie może doprowadzić do śpiączki.
Typ: pasożyt.
Możliwość zarażenia: wszyscy, z wyjątkiem androidów.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Pojawiają się bóle podczas załatwiania się.
3 fabuła - postać zaczyna miewać skoki cukru we krwi. Skóra zaczyna swędzieć, jest osowiała, ospała, a jedzenie, którym się pożywiała - wydala niemal w całości. Zaleca się zażywanie leku.
4 fabuła - postać jest osłabiona, ma dodatkowo zawroty głowy oraz bóle brzucha. W wydalonym jedzeniu oraz wymiotach pojawia się krew. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - postać zapada w śpiączkę cukrzycową. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
6 fabuła - postać umiera.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie wyciągu z trupa. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - kontynuowanie leczenia. Cukier we krwi zaczyna się normować, jedzenie zaczyna podlegać trawieniu. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - kontynuowanie zażywania leku. Postać czuje się znacznie lepiej.
4 fabuła - Postać jest zdrowa.
5 fabuła - postać jest zdrowa.
6 fabuła - postać jest zdrowa, zaleca się ponowne zażycie leku.



IKINA
●●●
Najpierw pojawia się bordowa wysypka, obejmująca zasięgiem całe ciało; zaczynają się wtedy problemy z oddychaniem. Kolejnym etapem są narastające bóle głowy i gorączka. Na samym końcu jest powolna utrata wzroku i nagłe ataki padaczki.
Typ: bakteria.
Możliwość zarażenia: łowcy i ludzie.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Na ciele pojawia się bordowa wysypka.
3 fabuła - pojawiają się pierwsze problemy z oddychaniem, a wzrok jest rozmazany.
4 fabuła - postać jest osłabiona, nie potrafi złapać porządnie powietrza, brak apetytu, wysoka gorączka oraz napady padaczki. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - postać nie jest w stanie sama się poruszać z racji wycieńczenia oraz degeneracji nerwów. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
6 fabuła - postać traci wzrok i jest przykuta do łóżka. Traci czucie w ciele. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
7 fabuła - postać umiera.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie ataiwy. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - kontynuowanie leczenia. Problemy z oddychaniem znikają, pozostają zawroty głowy oraz sporadyczne napady padaczki. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - kontynuowanie zażywania leku. Zawroty głowy znikają, bordowa wysypka blednie.
4 fabuła - Postać jest zdrowa.


KRÓLICZY POPŁOCH
●●●
Ofiara choroby staje się nadaktywna. Ten specyficzny wirus powoduje tyle, że serce przyśpiesza swoją akcje, bijąc coraz mocniej. Początkowo objawia się tylko energicznością w gestach i mowie, lecz w miarę rozwoju, po tygodniu uniemożliwi sen, zwyczajny odpoczynek, a nawet stanie w miejscu przez dłużej niż kilka sekund, zaś organizm będzie się męczył dużo szybciej niż u zdrowej osoby. W ciągu dwóch tygodni chory może już nie mieć sił dalej się ruszać, pomimo iż będzie pchany impulsami organizmu; jego żyły zaczną pękać przez wysokie ciśnienie, a serce może nie wytrzymać.
Typ: wirus.
Sposób zachorowania: skażone powietrze.
Możliwość zarażenia: ludzie i anioły.
Skutki nieleczenia: postępująca degradacja zdrowia, mogąca dotrzeć do wylewów krwi przez zbyt duże ciśnienie, zawały, a w rezultacie – śmierć.
Sposób leczenia: we wcześniejszych fazach wystarczą leki uspokajające, obniżające ciśnienie podawane przez tydzień. W późniejszych fazach muszą to być duże ilości pocałunku Morfeusza (przedawkowanie jest bardzo łatwe).
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Serce przyspiesza, postać jest wyraźnie pobudzona.
3 fabuła - postać zaczyna się szybko męczyć; pojawiają się problemy ze złapaniem głębokiego oddechu. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
4 fabuła - postać ma problemy z poruszaniem się, pojawiają się bóle w klatce piersiowej, zawroty głowy oraz mroczki przed oczami. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - pękają niektóre żyły, przez co na skórze dodatkowo pojawiają się wielkie siniaki. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
6 fabuła - serce pęka - postać umiera.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie leku o nazwie Pocałunek Morfeusza w dawce x5. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - kontynuowanie leczenia. Serce spowalnia rytm, lecz postać nadal łatwo się męczy i ma problemy z oddychaniem. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - kontynuowanie zażywania leku. Zawroty głowy znikają, postać czuje się znacznie lepiej.
4 fabuła - kontynuowanie zażywania leku.
5 fabuła - postać jest zdrowa.


Kikyou
Kikyou
Jack Russel Terrier Opętany
22/1/2020, 21:06
PARASCERE
●●●
Pasożyt lokuje się w mózgu zarażonego i zaczyna tam się rozwijać, żerując na płatach, które odpowiadają za uczucie głodu, pragnienia oraz czucia. Zarażony przestaje odczuwać głód, pragnienie, a nawet czucie, przez co może umrzeć na każdą z tych przypadłości.
Typ: pasożyt.
Możliwość zarażenia: wymordowani i łowcy.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie pasożytem.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Postać traci apetyt.
3 fabuła - postać słabnie. Nie jest w stanie samodzielnie nic jeść ani też pić. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
4 fabuła - postać nie jest w stanie sama wstać z racji wycieńczenia organizmu. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - postać umiera.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie Królewskiego Naparu. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - kontynuowanie leczenia. Postać zaczyna sama przyjmować wodę. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - kontynuowanie zażywania leku. Postać czuje się lepiej, zaczyna samodzielnie spożywać pokarm.
4 fabuła - kontynuowanie zażywania leku.
5 fabuła - postać jest zdrowa.


PSYCHOZA KRWIOPATY
●●●
Jest to w większym stopniu choroba umysłowa. Wraz z czasem, obiekt zacznie przejawiać chęci do rozlewu krwi i picia jej. Najpierw może mu starczyć samookaleczenie się i picie własnej, lecz z czasem będzie chciał jej więcej i więcej... I będzie zdolny do rzucenia się na innych, by widzieć krew, czuć ją i smakować.
Typ: choroba psychiczna.
Możliwość zarażenia: ludzie, wymordowani i anioły.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie poprzez ugryzienie bestii.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Postać zaczyna czuć chęć picia krwi, ale jest w stanie powstrzymać się.
3 fabuła - postać zaczyna samoookaleczać się i zlizywać swoją własną krew. Pojawiają się kłopoty z krzepnięciem krwi.
4 fabuła - postać nie jest w stanie kontrolować swoje głodu. Atakuje każdego, kogo napotka - byleby tylko napić się jego krwi. Ponadto z ran, które sama sobie zadała ciągle krwawi. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - postać umiera z powodu wykrwawienia.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie Pocałunku Morfeusza. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - kontynuowanie leczenia. Postać czuje się lepiej, ma od czasu do czasu napady głodu. Rany zaczynają się goić.
3 fabuła - kontynuowanie zażywania leku.
4 fabuła - postać jest zdrowa.


SYNDROM DRACULI (!)
●●●
Skóra źle znosi światło słońca. Staje się sucha, popękana i mocno czerwona, wręcz piecze przy dotknięciu. Działa to jedynie przy kontakcie ze światłem słonecznym, niezależnie od tego czy są chmury czy nie. Dwa, trzy miesiące, a zaczyna przybierać brzydkiego, żółtobrązowego odcienia.
Typ: nieznany.
Możliwość zarażenia: ludzie, łowcy i wymordowani (bez sierści).
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Skóra chorego staje się sucha, szorstka i zaczyna pękać. Zaleca się zażywanie leku.
3 fabuła - pojawia się światłowstręt. Pod wpływem jakiegokolwiek światła chory odczuwa ból i pieczenie. Pojawiają się bolesne rany, które nie są w stanie same się zagoić. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
4 fabuła - rany zaczynają ropieć, pokrywają 80% ciała chorego, skóra sama odpada płatami. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - postać umiera.
Leczenie:
1 fabuła - smarowanie skóry naparem z passiflory oraz stosowanie ginko bilboa. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - kontynuowanie leczenia. Postać nadal musi pozostawać w ciemności, ale skóra nie jest już podatna na rany oraz pęknięcia. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - kontynuowanie zażywania leku. Skóra nadal pozostaje sucha.
4 fabuła - kontynuowanie zażywania leku.
5 fabuła - postać jest zdrowa.


Kikyou
Kikyou
Jack Russel Terrier Opętany
22/1/2020, 21:39
ŁUSKOWICA
●●●●
Po paru dniach ciało chorego zostaje porośnięte pancerzykiem przypominającym łuskę, zaczynają go męczyć bóle, nasilające się za każdym razem. Trzy dni, od kiedy bóle się zaczynają, są już tak silne, że niewielu potrafi je wytrzymać. Chory, blady jak ściana, odmawia jedzenia oraz picia i tylko leży zwijając się z cierpienia. Nie można go wtedy nawet zabić, bo pancerzyk obrasta całe ciało i z pewnością powstrzyma pocisk z pistoletu. Leczona, koło piątego dnia choroba zaczyna słabnąć, bóle się zmniejszają, wraca apetyt. Do tygodnia choroba mija lub zabija. Zdarza się, że chory po prostu padnie nagle, z rozerwanym od środka żołądkiem. Taki minus przejrzałej giaczanki. Pancerzyk jeszcze przez jakiś czas się utrzymuje, po czym odpada.
Typ: zatrucie.
Możliwość zarażenia: wszyscy, z wyjątkiem androidów.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Skórę zaczyna pokrywać twarda łuska.
3 fabuła - postać zaczyna mieć problemy z termoregulacją, pojawia się pierwszy ból. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
4 fabuła - pojawiają się problemy z oddychaniem, postać nie jest w stanie sama przyjmować posiłków czy też płynów, ból jest nie do wytrzymania. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - postać umiera.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie odtrutki na Łuskowicę. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - kontynuowanie leczenia, tym razem wyciągiem z trupa. Ból staje się mniejszy, znikają problemy z oddychaniem. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - kontynuowanie zażywania wyciągu z trupa. Znika ból. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
4 fabuła - kontynuowanie zażywania wyciągu z trupa. Łuski powoli odpadają.
5 fabuła - postać jest zdrowa.


PULICEM BRUNNEIS
●●●●
Choroba rozwija się bardzo agresywnie. Inkubacja zajmuje jej dwa dni. W przeciągu następnych pięciu od inkubacji, chory zaczyna tracić wszystkie zmysły z racji uszkodzenia nerwów. Pierwszy dzień: ogólne osłabienie organizmu, trudności w oddychaniu, utrata węchu. Drugi dzień: zarażony traci smak i apetyt, odczuwa silny ból mięśni. Trzeci dzień: utrata czucia w ciele, chory nie jest w stanie się poruszać. Czwarty dzień: utrata pozostałych zmysłów. Piąty dzień: mięśnie przestają funkcjonować. W tym serce.
Typ: bakteria.
Sposób zachorowania: ugryzienie pchły.
Możliwość zarażenia: wszyscy, z wyjątkiem androidów.
Skutki nieleczenia: śmierć.
Sposób leczenia: zażywanie astaceum przez trzy dni z rzędu.
Przebieg choroby:
1 fabuła - zarażenie.
2 fabuła - pojawiają się pierwsze objawy. Postać zaczyna mieć problemy z oddychaniem, traci smak. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
3 fabuła - utrata węchu, wzroku, problemy z poruszaniem się. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
4 fabuła - utrata słuchu i czucia. Postać nie jest w stanie się poruszać. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
5 fabuła - postać umiera.
Leczenie:
1 fabuła - zażycie astaceum. Postać nie jest w stanie używać mocy ani korzystać z artefaktów.
2 fabuła - kontynuowanie leczenia.
3 fabuła - kontynuowanie leczenia.
4 fabuła - postać jest zdrowa.


Kikyou
Sponsored content