Informacje podstawowe
TESTOWE FORUM

Join the forum, it's quick and easy

TESTOWE FORUM
TESTOWE FORUM
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Shin
Wilczur, poziom E
Wilczur, poziom E
22/10/2016, 16:34
Poniżej znajduje się spis grup dostępnych na forum z ich krótkimi opisami. Szczegółowe informacje o danej organizacji znajdziecie w temacie jej przeznaczonym. Pytania oraz propozycje na temat zmian lub poprawek należy kierować do przywódców, którzy mają prawo modyfikować szczegóły według własnego widzimisię.

Nawigacja:
- S.SPEC
- Łowcy
- Gang DOGS
- Drug-on
- Kościół Nowej Wiary
- Neutralni
Shin
Shin
Wilczur, poziom E
Wilczur, poziom E
22/10/2016, 16:35
Informacje podstawowe SPECpng_arqrqph
S.SPEC to potęga, której nie można podburzyć. Przez setki lat udało im się zbudować i utrwalić grunt pod nogami do stopnia, który gwarantuje nieprzerwaną władzę absolutną. Na czele stoi dyktator, chroniony przez wyspecjalizowane wojsko. Ideą organizacji pozostało stworzenie utopijnego, samowystarczalnego miasta, gwarantującego podstawowe produkty i materiały potrzebne do przetrwania – tym samym są jedyną organizacją o tak wysokich wpływach i magazynach pękających w szwach.
Atakowani ze wszystkich czterech stron otoczyli miasto murem niemożliwym do sforsowania. Stawiają opór rebelianckim hałastrom, wymordowanym, a także indywidualnym buntownikom wewnątrz M3, tłumiąc zamieszki na tyle skutecznie i szybko, by ich echo nie rozniosło się po Świecie-3 i nie dotarło tym samym do uszu obywateli. Choć ich rządy cechują się brutalnością, zdaje się, że mieszkańcy nie tylko są tego świadomi, ale w pełni akceptują despotyzm, w zamian otrzymując  upragnione bezpieczeństwo.
Nie tak dawno, bo w grudniu 3002 roku, ówczesny dyktator Cronus Asellus odkrył przed społecznością Miasta dotychczas skrupulatnie skrywaną tajemnicę na temat wirusa X – wspomniał również o wymordowanych, przedstawiając ich ataki na mury, co skutecznie wybiło z głowy ciekawskim obywatelom kręcenie się w ich pobliżu. Wzmożona aktywność wojska przestała dziwić przeciętnego zjadacza ryżu, a liczniejsze kontrole z czasem nie były już kojarzone z problematycznością, a chęcią zapewnienia najwyższych profitów bezpieczeństwa przez S.SPEC. Sami wojskowi uważani są za godnych zaufania, wielu z nich traktowanych jest z szacunkiem i uwielbieniem niemal tak samo silnym, jak szacunek i uwielbienie wobec władzy najwyższej. To S.SPEC walczy za kraj, za wolność, za dobrobyt. Poświęcają siebie, aby inni mogli trwać w spokojnym rytmie życia. Jak inaczej można się im odwdzięczyć, jak nie lojalnością wobec idei, posłuszeństwem i wiarą w słowa?

Organizacja zrzesza wyłącznie obywateli Miasta-3, naturalnie ograniczając się do ludzi. Przed wstąpieniem, tak do władzy, jak i wojska, przeprowadzane są specjalistyczne badania, mające na celu zdiagnozowanie ewentualnych chorób, w tym również wirusa X lub czerwinki. Jednostki zarażone zostają automatycznie wydalone poza mury bez możliwości powrotu.

STANOWISKA
Należąc do organizacji S.SPEC automatycznie otrzymujesz jedno ze stanowisk określające Twoje hierarchiczne położenie. Zwracaj uwagę na liczbę zajętych miejsc!

Dyktator
Persona sprawująca najwyższą władzę na terenach utopijnego M3. Odpowiedzialny za akceptację systemów nauki, szkolnictwa militarnego czy pracy, okazuje się jednostką niezbędną do jakiegokolwiek funkcjonowania miasta. Posiadając władzę absolutną ma możliwość dowolnego modyfikowania zasad, a świadom, jak robaczywa może okazać się lojalność, otacza się jedynie najbardziej zaufanymi osobami.
Maksymalna liczba miejsc: 3.
Dyktatorzy: Cronus.
Rangę dyktatora można uzyskać wyłącznie drogą fabularną!


Pełnomocnik
Aktualny doradca dyktatora, jego prawa ręka, osoba godna zaufania do tego stopnia, aby móc podzielić się z nią planami na temat przyszłości Miasta-3. Podczas ewentualnej nieobecności lub niedyspozycji dyktatora, pełnomocnik sprawuje najwyższą władzę. Odpowiada także za wszelaką papierkową robotę, przegląda dane formularzy lub ustaw nim te trafią do dyktatora.
Maksymalna liczba miejsc: 3.
Pełnomocnicy: Ayako.
Rangę pełnomocnika można uzyskać wyłącznie drogą fabularną!


Naukowiec
Na co dzień zajmują się głównie bebłaniem w cudzych zwłokach, najlepiej w tych należących do wymordowanych lub łowców. Ich głównym zadaniem jest odnalezienie antidotum na szerzącą się zarazę wirusa X i czerwinkę.
Maksymalna liczba miejsc: 4.
Naukowcy: Mengele, Hibiki.


Inżynier
Osoba odpowiedzialna za technologię w organizacji S.SPEC, inaczej  zwani mechanikami, czasami wynalazcami. Zależnie od specjalizacji, może konstruować broń, androidy lub techynoprotezy dla żołnierzy, którzy stracili kończyny na służbie.
Maksymalna liczba miejsc: 3.
Inżynierzy: Marco.


Haker
Problem? Już nie. Włamią się dosłownie wszędzie i to w przerażająco krótkim czasie. Informatycy z nich tak ekspresowi, co efektowni. Dbają również o bariery zabezpieczające bazy danych organizacji, dlatego zdobycie jakichkolwiek informacji na temat S.SPEC jest traktowane jako góra nie do zdobycia.
Maksymalna liczba miejsc: 3.
Hakerzy: Shintaro, Kotori (rezerwacja).


Informator
Zawsze w miejscu, w którym ewidentnie nie powinno go być, choć o podobnym fakcie ofiary dowiadują się w momencie trzasku kajdan na ich nadgarstkach. Informator ma za zadanie zbierać wiadomości, wyłapywać prawdę z plotek, doszukiwać się tej przysłowiowej dziury w całym – działa bardziej w formie szpiega, którego zadaniem jest wytropienie wszystkich obywateli działających na szkodę S.SPEC.
Maksymalna liczba miejsc: 3.
Informatorzy: Mukuro.


Królik doświadczalny
Ciężko uznać go za członka organizacji, wszak jest jedynie celem badań pozbawionym wszelakich praw. Pod stałym doglądem naukowców oraz wojska nie ma możliwości działania na własną rękę, ale większość z nich dobrowolnie poddała się morderczym ćwiczeniom i zabiegom operacyjnym. Stanowisko otrzymują wymordowani, łowcy lub anioły, które trafiły do organizacji S.SPEC i z przyczyn dowolnych, uzasadnionych przez naukowca lub osobę wyżej postawioną, nie zostały poddane eliminacji.
Maksymalna liczba miejsc: 2.
Króliki doświadczalne: Kite.


STANOWISKA WOJSKOWE
Należąc do wojska automatycznie otrzymujesz jedno ze stanowisk określające Twoje hierarchiczne położenie. Zwracaj uwagę na liczbę zajętych miejsc! Wojsko podlega dyktatorom!

Głównodowodzący
Najwyżej postawiona persona w wojsku S.SPEC, mająca na celu dobro w rozwoju wojska, a także utrzymanie porządku wewnątrz miasta i terenów blisko nich. Jego zgoda jest konieczna na wyprawy poza M3, ma także możliwość awansowania lub degradowania żołnierzy w zależności od ich zasług lub popełnianych błędów. Dodatkowo pełni funkcję łącznika pomiędzy wojskowymi, a władzą wyższą.
Maksymalna liczba miejsc: 1.
Głównodowodzący: brak. Pilnie poszukiwany!
Rangę głównodowodzącego można uzyskać wyłącznie drogą fabularną!


Generał
W pierwszej kolejności pełni funkcję dowódcy danych oddziałów. Częściej niż głównodowodzący wysyłany jest poza mury M3, by stawić czoła najeźdźcom Desperacji – to w ich interesie leży czynna obrona mieszkańców. Generał traktowany jest również jako doradca głównodowodzącego.
Maksymalna liczba miejsc: 4.
Generałowie: Blaidd.


Oficer
Przez wszystkich poruczników, kapitanów, majorów i pułkowników, są to wojskowi znajdujący się niżej w hierarchii od generałów, podlegający w ścisły sposób swoim zwierzchnikom na kolejnych szczeblach kariery, w mniejszym zakresie dowodząc wojskami podzielonymi na oddziały lub pododdziały. Zajmują się organizacją, treningami i szkoleniami.
Maksymalna liczba miejsc: 5.
Oficerowie: Akito, Kuroi, Richard, Togami, Ladie.


Eliminator
Uchodzi za najgroźniejszą jednostkę wojska. Oddziały eliminatorów składają się z najsilniejszych ludzi, o nieprzeciętnie bystrych spojrzeniach i umiejętnościach logistycznych wychodzących poza granice normy. Przeznaczeni do zadań specjalnych, by nie powiedzieć od razu, że niemożliwych do zrealizowania.
Maksymalna liczba miejsc: 3.
Eliminatory: Kyofu, Kaukaz, Warner.


Skrzydlaty
Skrzydlaci to specjalny odłam wojska, do którego należą wyłącznie najlepsi. Elitarna jednostka specjalizująca się w tajnych akcjach poza murami M3. W odróżnieniu od eliminatorów charakteryzują się posiadaniem mechaskrzydeł, połączonych z ich układem kostnym. Same machaskrzydła zostały opracowane na podstawie skrzydeł anielskich, są więc dość lekkie, ale wytrzymałe. Umożliwiają szybki lot, dlatego jednostki wcześniej poddane są morderczemu treningowi przygotowującemu. Istnieje surowy zakaz używania ich w obrębie miasta, dlatego po powrocie do M3, skrzydlaci oddawani są w ręce inżynierów mających za zadanie rozmontowanie skrzydeł.
Maksymalna liczba miejsc: 5.
Skrzydlaci: brak.


Gwardzista
Prywatny ochroniarz dyktatorów i pełnomocników. Szereg najlepszych wojskowych, jakie ludzkie oko widziało. Idealnie wyszkoleni, nieprzeciętni fizycznie i psychicznie. W porównaniu do reszty żołnierzy, nie wybywają poza mury Miasta-3, pozostając wewnątrz murów razem z władzą najwyższą.
Maksymalna liczba miejsc: 6.
Gwardziści: Rogan, Hadrian.


Hycel
Grupa uderzeniowa szybkiego reagowania. Jeżeli skrzydlaci mają ważniejsze zadanie, a sprawa nie wymaga angażowania całej armii, to posyła się właśnie ich. Do tego są zaprzęgani do łapania żywych okazów łowców, bestii, rzadziej niebezpiecznych przedstawicieli flory.
Maksymalna liczba miejsc: 5.
Hycle: brak.


Zarządca więzienia
To od niego zależy co i w jak szybkim czasie będzie działo się w więzieniu Miasta-3. Zsyła zlecenia strażnikom, nadzoruje ich pracę, a bez pisemnej zgody do wnętrza wypchanego celami nie dostanie się żadna osoba o stanowisku niższym niż generał.
Maksymalna liczba miejsc: 1.
Zarządca więzienia: brak. Pilnie poszukiwany!


Strażnik więzienny
Ich domeną jest pilnowanie więźniów, dbanie o ogólne bezpieczeństwo na terenie zakładu oraz przesłuchiwanie podejrzanych w danej sprawie.
Maksymalna liczba miejsc: 4.
Strażnicy więzienni: brak.


Wojskowy (+ rekrut)
Osoba pełniąca funkcje czysto obronne, podlegająca jednostkom o wyższej randze. Wśród nich znajdują się również rekruci mający w przyszłości zasilić wojsko.
Maksymalna liczba miejsc: nieograniczona.
Wojskowi: Chashka.
Rekruci: brak.
Shin
Shin
Wilczur, poziom E
Wilczur, poziom E
22/10/2016, 23:19
Informacje podstawowe Lowcypng_arqrqwx
Organizacja Łowców to skupisko buntowników działających na niekorzyść władzy S.SPEC. Są główną siłą rebeliancką przeciwko utopijnemu systemowi, tym samym ściągając na siebie najsilniejszy ogień wroga. Ich powstanie osłonięte jest mgiełką tajemnicy dla przedstawicieli pozostałych grup; sami nie wychylają się również niepotrzebnie poza lokalizację przeznaczoną na schron. Urzędują w kanałach przechodzących pod Miastem-3, planując częściowe przeniesienie się na tereny Desperacji w celu uniknięcia opcji z zawaleniem ścieków przez rząd M3 i – tym samym – pochowanie żywcem wszystkich łowców.
Ich przewodnią metodą przeciwstawiania się despotycznej władzy jest sabotaż, ciche podkładanie ładunków wybuchowych, selekcja wrogich jednostek za pomocą skrytobójczych zdolności. Choć nie ma opcji, aby udało im się zorganizować broń, amunicję, pojazdy oraz podstawowe produkty, takie jak żywność, odzież czy medykamenty, wciąż są drudzy w rankingu pod kątem dobrobytu. Dzięki kradzieży i wpływom u zdrajców S.SPEC są w stanie uzbroić większość swoich przedstawicieli w niezacinające się pistolety i noże o niestępionych ostrzach.

Choć organizacja założona była dla ludzi, mających w późniejszym etapie przejść specjalny zabieg wczepienia czerwinki, wewnątrz grupy znajdą się również wymordowani – najczęściej nosiciele i opętani, androidy i aniołowie.

STANOWISKA
Należąc do organizacji Łowców automatycznie otrzymujesz jedno ze stanowisk określające Twoje hierarchiczne położenie. Zwracaj uwagę na liczbę zajętych miejsc!

Przywódca
Silny przedstawiciel Łowców (żeby nie walnąć z grubej rury, że najsilniejszy). Wypluwa rozkazy jak maszyna bojowa, jego krzepkość powala na łopatki nawet Pudziana, a nieprzeciętnie bystry umysł, przeanalizuje każdą sytuacje i pozwoli stworzyć plan, który wyprowadzi Łowców na prostą. W porównaniu do innych przywódców nie siedzi wiecznie z tyłkiem na tronie, a sam wychyli głowę z nory i pójdzie przeczesać teren, zajmie się egzekucją jakiegoś bufona czy przejrzy papierkową robotę od deski do deski.
Maksymalna liczba miejsc: 1. Brak wolnych miejsc!
Przywódca: Yuu.
Rangę przywódcy można uzyskac wyłącznie drogą fabularną!


Zastępca
Osoba, która pełni funkcję pomocnej dłoni przywódcy. Zawsze doradzi, rzuci odpowiednią propozycją, a podczas jego nieobecności przejmuje wszystkie obowiązki. W razie ewentualnej śmierci głowy Łowców zajmuje jego stanowisko.
Maksymalna liczba miejsc: 1. Brak wolnych miejsc!
Zastępca: Sleipnir.
Rangę zastępcy można uzyskać wyłącznie drogą fabularną!


Strateg
Osoba zajmująca się planowaniem operacji wojskowych, przewidywaniem w znacznie odległym czasie spraw najistotniejszych. Mózg wszelkich operacji, taktyk.
Maksymalna liczba miejsc: 1.
Strateg: brak.


Szpiegmistrz
Kieruje operacjami zdobywania informacji, a także cichą eliminacją niewygodnych zjawisk, które mogłyby przeszkodzić w wykonywaniu głównej misji. Wraz z przydzielonymi mu łowcami niejako szykuje grunt dla reszty organizacji.
Maksymalna liczba miejsc: 1. Brak wolnych miejsc!
Szpiegmistrz: Ciro.


Wtyka
Pełni funkcję szpiegowską. Wystarczy jedno słowo przywódcy, a rzuca się w wir plotek i wyłowią te najcenniejsze.
Maksymalna liczba miejsc: 3.
Wtyki: brak.


Technik
Persona, do której Łowcy zgłaszają się w sprawie napraw, umocnień czy produkcji. Jednostka z założenia nie jest bojowa, ale nie oznacza to, że nie wychyla nosa ze ścieków. Sama nieraz sięgnie za broń i ubrudzi sobie ręce, jeżeli będzie wyrażała taką chęć i możliwości. Jej głównym zadaniem mimo to jest utrzymanie stanu urządzeń organizacji w ładzie, tak samo jak i wyprodukowanie nowych, jeżeli zajdzie taka potrzeba oraz zbadanie i pozbywanie się zabezpieczeń ze skradzionego sprzętu. Musi ona oczywiście posiadać umiejętności techniczne typu inżynieria, żeby spełniać swoje zadanie właściwie i z doświadczeniem.
Maksymalna liczba miejsc: 4.
Technicy: Ifrit, Rosalie.


Zaopatrzeniowiec
Zajmuje się zdobywaniem prowiantu, wody pitnej, broni, amunicji, rzadziej cenniejszych i bardziej wyrafinowanych przedmiotów. Pod jego patronatem stoją wszystkie magazyny w podziemnych kanałach. Paradoksalnie do tego, jak wielu uważa ich funkcję za mało brutalną, codziennie narażają się na niebezpieczeństwo, napadając na hurtownie i przechowalnie Miasta-3.
Maksymalna liczba miejsc: 4.
Zaopatrzeniowcy: Astira, Ranpo.


Medyk
Tacy z nich łowcy, jak z kurczaków tygrysy. Nierzadko zresztą są to przedstawiciele ludzi, którzy nie zdobyli się na przejście bolesnego rytuału, ale za wszelką cenę pragnęli pomóc organizacji Łowców. A pomogą najlepiej zapewniając im stałą opiekę medyczną.
Maksymalna liczba miejsc: 4.
Medycy: Lilo, Ane, Stitch.


Kat
Działa w pojedynkę, ale na dobrą sprawę nie czuje dyshonoru, gdy pójdzie wyeliminować cel w parze z kimś czy nawet w większej grupie osób na tym samym stanowisku. Zakładając, że do przerzedzenia jest kolosalna wręcz ilość wrogów działających na szkodę łowców, im głównym celem stało się to, aby robotę wykonać jak najporządniej.
Maksymalna liczba miejsc: 7.
Kaci: Saint, Kill.


Wtajemniczony
Aktywny członek organizacji Łowców.
Maksymalna liczba miejsc: nieograniczona.
Wtajemniczeni: Masamune, Angel.


Indywidualista
Jednostka, która przeszła pozytywnie zabieg wczepienia, w późniejszym czasie usunięcia czerwinki, ale z powodów indywidualnych nie jest w stanie całkowicie podlegać przywódcy organizacji. Działa na własną rękę, będąc jednak w stałych kontaktach z łowcami, w razie problemów oferując im swoją pomoc.
Maksymalna liczba miejsc: 3.
Indywidualiści: brak.
Shin
Shin
Wilczur, poziom E
Wilczur, poziom E
22/10/2016, 23:51
Informacje podstawowe DOGSpng_arqnsxq
Choć twarda ziemia stale dudni od stóp zbuntowanych wymordowanych, najgłośniejszym gangiem niezmiennie od ponad sześciuset lat pozostają Psy Desperacji. Rebeliancka banda słynąca z bójek, brutalnych szamotanin, z lojalności wobec własnych idei i niezłomności tak ciała, jak i ducha, sieje postrach wśród mieszkańców pustynnych terenów. To ci, którym niestraszne twarde mury, wysokie bariery, nierozerwalne więzy. Nabuzowani adrenaliną huczącą im w żyłach, podrywani na nogi przy najlżejszym drgnięciu wiatru, wiecznie czujni, nieustępliwi, warkliwi. Na ofiary polują stadnie – gdy ich jagnię rzuci się do ucieczki dostrzegłszy polującego na nie wilka, zza najbliższego rogu wyskoczy jeszcze jeden, a potem cała hałastra szczerząca zęby wyleje się ze swoich kryjówek, z marszczącymi od powarkiwań pyskami.
Dla DOGS najważniejsza jest siła, ale nie zapomnieli, że ta będzie niczym bez kondycji psychicznej. Rzadko można ich spotkać z książką w dłoniach, ale tylko oni potrafią zawiązać między sobą tak silne relacje, by żaden nóż podetknięty pod gardło nie był w stanie ich rozerwać. To właśnie ich potęga – świadomość, że za plecami mają setki towarzyszy gotowych poświęcić wszystko, by wyszarpnąć ich z łapsk śmierci. Nawet, jeżeli równa się to walce z liczniejszym wrogiem. Ha! Z samym Bogiem!
Już od dawna wiadomo, że są solą w oku dla każdego, kto postanowi stanąć im na drodze. Nie zależy im na oklaskach za wsparcie. Nie liczą się dla nich żadne profity sławy. Robią to, na co mają ochotę. To, co sprawia, że czują wiatr we włosach, pot ściekający po skroni, krew w ustach. Dla niektórych wydają się niezwyciężeni, dlatego niejeden stara się zaciągnąć u nich dług. Chcesz pomocy? Nie tędy droga. Pamiętaj: są ludzie, którym nie w smak pomoc. Przecież nie będą harować za innych! Dałbyś im pieniądze? Żywność? Ciepłe odzienie? Po co im to? Gdyby chcieli to mieć – już byś nie żył, a twoja sakiewką podrzucałaby dłoń jednego z Psów. Myślisz, że to dziwne? Niemoralne? Niemoralnym jest gra przy sztywnych zasadach. Oni tego nie pojmują. Świat jest jedną wielką planszą, w której są dwie opcje. Albo umrzesz zgnieciony przez podeszwę buta lepszego od siebie gracza, albo wreszcie podwiniesz rękawy, ugniesz kolana i skoczysz do gardła tym, którzy próbują patrzeć na ciebie z wysoko podniesioną brodą. Dzięki takiemu sposobowi myślenia są jednocześnie drugą najżywszą jednostką sprzeciwiającą się Władzy M3.

Dołączenie do grupy to kwestia siły. Siły fizycznej. Siły woli. Siły upartości. Nikt nie zna lokalizacji siedziby DOGS, a szukanie w pojedynkę członków gangu jest niebezpieczne. Mimo tego wielu próbuje. Każdy ma szansę, tylko nie każdy przeżyje jej skutki.
Jedynym plusem jest fakt, że Psy nie kryją się ze swoją obecnością. Wzrok przykuwa żółta chusta w widocznym miejscu – na nadgarstku, szyi, przewiązana przez szlufkę spodni. Są świadomi tego, jak łatwo ich dostrzec, dlatego ich zmysły działają stale na wysokich obrotach. Nie dadzą się podejść od tyłu, wszak pleców zawsze broni wierny towarzysz. Chcąc się z nimi skonfrontować musisz stanąć z nimi twarzą w twarz. I przeżyć. A w tym cały urok, by unikać zębów szybciej, niż te się zatrzaskują. Wiadomo jedynie tyle, że warunkiem poprzedzającym zwerbowanie jest przejście specjalnego rytuału.

STANOWISKA
Należąc do gangu DOGS automatycznie otrzymujesz jedno ze stanowisk określające Twoje hierarchiczne położenie. Zwracaj uwagę na liczbę zajętych miejsc!

Wilczur
Alfa stada o zębach przegryzających granit i nietępiących się pazurach. Zakorzeniona w podświadomości idea popchnęła go na sam początek grupy, aby kierować jej losami i ujarzmiać rozpierane euforią jednostki. Choć gang jest typem rebelianckiej, swawolnej bandy, Wilczur trzyma jego członków krótko. Stanowisko zdobyte siłą i uznaniem jest jednocześnie bardzo chwiejne, więc manifestacja swej potęgi nierzadko kończy się pojedynkami. Wygrywasz – rządzisz.
Maksymalna liczba miejsc: 1. Brak wolnych miejsc!
Wilczur: Growlithe.
Rangę Wilczura można uzyskać wyłącznie drogą fabularną!


Rottweiler
Beta. Ma głowę na karku i to trzeba mu przyznać. Jako druga najistotniejsza osoba w DOGS trzyma podstawy w jednym kawałku. Podczas nieobecności lub niedyspozycji Wilczura obejmuje najwyższą władzę.
Maksymalna liczba miejsc: 1. Brak wolnych miejsc!
Rottweiler: Fucker.
Rangę Rottweilera można uzyskać wyłącznie drogą fabularną!


Pudel
Na dźwięk nazwy stanowiska połowa wrogów zaciska wargi powstrzymując rechot. Faktycznie, zabawne. Szczególnie wtedy, gdy ich zęby rozsypują się po podłodze po ataku z pozoru niegroźnego sekretarza DOGS. Na co dzień faktycznie zajmuje się typową, papierkową robotą, lecz w praktyce pod warstwą ubrań, skóry i mięśni wciąż bije serce Psa – osoby, która dokonała niemożliwego przechodząc rytualne katusze. Gdyby nie jego umiejętność zimnej kalkulacji, wielofunkcyjność i systematyczność, Psy już dawno pogubiłyby się w natłoku informacji.
Maksymalna liczba miejsc: 1. Brak wolnych miejsc!
Pudel: Skoczek.


Wyżeł weimarski
"Kowalski, opcje." W skrócie: jednostka z umiejętnością logicznego myślenia na tyle rozwiniętą, by bez strachu powierzać jej obmyślenie planu najbliższego pojedynku. Strateg DOGS. Żywa księga pomysłów, nierzadko naznaczona bliznami doświadczeń i przykrych nauk.
Maksymalna liczba miejsc: 1. Brak wolnych miejsc!
Wyżeł weimarski: Rumcajs.


Mastif
Tak zwana Tajna Broń. To stanowisko obejmuje osoba, będąca asem w organizacji. Jest nie tylko nieprzewidywalny, ciężki do ujarzmienia, silny i wytrzymały, ale również wierny poglądom DOGS. Jego destrukcyjne usposobienie stawia na sztorc włosy nie tylko wrogów, ale zęby Mastifa nie sięgną gardła nikogo, kto został objęty patronatem gangu.
Maksymalna liczba miejsc: 1. Brak wolnych miejsc!
Mastif: Jinx.


Pitbull
Strażnik więzienny. Silna jednostka, będąca w stanie ujarzmić gniew i rozgoryczenie więźniów złapanych przez DOGS. Pilnują podziemnego więzienia i to tam najczęściej przebywają. Do ich obowiązków należy "zajmowanie się" przetrzymywanymi, przesłuchiwanie ich, torturowanie oraz stosowanie się do dalszych rozkazów wyznaczonych przez wyżej postawionych.
Maksymalna liczba miejsc: 5.
Pitbulle: Hemofilia.


Doberman
Typowa ranga bojowa. Ostre kły, warkliwy charakter, wąskie poczucie przyzwoitości... i jazda.
Maksymalna liczba miejsc: 4.
Dobermany: Fenrir, Kirin, Hyde.


Bernardyn
Medyczne kanalie. Choć zdaje się, że ich ręce potrafią zdziałać cuda, niejednokrotnie poturbowane Psy dostrzegały w ślepiach lekarzy ten charakterystyczny błysk złośliwości, gdy trzask nastawianej kości był zbyt głośny lub gdy na ranę wylano odrobinę za dużo szczypiącego medykamentu.
Maksymalna liczba miejsc: 4. Brak wolnych miejsc!
Bernardyny: Ourell, Nove, Julian, Jekyll.


Chart
Zwiadowca. Patroluje najbliższą okolicę i w razie zlokalizowania wroga (tudzież potencjalnego wroga) wyrywa się biegiem w kierunku siedziby gangu, by złożyć raport Wilczurowi lub Rottweilerowi.
Maksymalna liczba miejsc: 3.
Charty: Ailen, Hitoshi.


Ratler
Potrzebujesz informacji o kimś? A może ktoś ma ci wyniuchać odpowiednią osobę? Ratlerki być może nazwą nie wzbudzają szczególnego strachu, ale potrafią człowiekowi zrobić pod górkę, szczególnie dlatego, że wręcz magicznie manewrują informacjami o osobach, które były pewne własnego bezpieczeństwa.
Maksymalna liczba miejsc: 4.
Ratlery: Arthur.


Kundel
Świeże mięso lub jednostki, które w żaden sposób nie zabłysły  mimo długoletniego stażu w gangu.
Maksymalna liczba miejsc: nieograniczona.
Kundle: Shion, Miyu, Insomnia, Nico, Wazon, Gavran, Amok.


Jack Russell Terrier
Sprzątają, gotują, latają na pstryknięcia palcami. Ranga najczęściej nadawana Psom, które popełniły błąd niemożliwy do zrehabilitowania, jednak nie na tyle poważny, aby odstąpić od stada.
Maksymalna liczba miejsc: nieograniczona.
Jack Russell Terriery: Rebekah.
Shin
Shin
Wilczur, poziom E
Wilczur, poziom E
23/10/2016, 00:00
Informacje podstawowe Drug-onpn_arqnsnp
Grupa neutralnych, aczkolwiek zdradzieckich szumowin, które za wymagające życzenia (prowiant, ekwipunek) są w stanie własną matkę zamordować. Cenią sobie swoje towarzystwo, w którym czują się – o losie – bardzo bezpiecznie. Pierwsza zasada wszak brzmi, by brać zlecenia na kogokolwiek, byle nie na swoich. Często też działają w parach lub małych grupkach, by wykończyć cel szybko i bez niepotrzebnych strat. A są w stanie zrobić naprawdę wiele: od wyeliminowania danej jednostki, po zdobycie informacji, na wszelakich udziwnieniach kończąc. Odgłos pełnego bukłaku lub metaliczny dźwięk wysuwanej z pochwy broni przykuwa ich spojrzenia i rozciąga wargi w krzywych uśmiechach zgody. Nie można się po nich co prawda spodziewać lojalności, ale i tak są stale wynajmowani. Nikt jeszcze nie zaprzeczył, że są rewelacyjni w tym, co robią. Doskonałe wyniki w realizacji poleceń to sława, która wsiąknęła w Smoki i wybiła je na szczyt.
Ciężko tu mówić o rodzinnych więzach – Drug-on nie bazuje na silnych relacjach z pozostałymi członkami, choć trudno odmówić im czegoś na wzór lojalności. W rzeczywistości "lojalność" jest dokładnie tym, co może przy sobie trzymać grupkę skurwysynów z żyłami dudniącymi od adrenaliny. To korzyści. Magia wygranej. W późniejszym okresie również przyzwyczajenie i poczucie wygody.

Smokiem może stać się każdy, kto przejdzie test. Każdy, kto ma w sobie na tyle ognisty temperament, aby przeżyć w mrozach gór i na tyle chłodne opanowanie, aby nie stracić gardy na środku gorącej pustyni w towarzystwie wrogiej grupy do skasowania.

STANOWISKA
Należąc do Drug-on automatycznie otrzymujesz jedno ze stanowisk określające Twoje hierarchiczne położenie. Zwracaj uwagę na liczbę zajętych miejsc!

Pradawny
Przywódca najemników. To on pociąga za sznurki, nierzadko w dość brutalny i mało przyzwoity sposób. Pozostali czują do niego na tyle okazałą dozę szacunku, że nie tylko nie są w stanie wbić mu noża w plecy, gdy wreszcie zmorzy go sen, ale za sprawą jego słowa podążą w ogień walki.
Maksymalna liczba miejsc: 1.
Pradawny: brak. Pilnie poszukiwany!
Rangę Pradawnego można uzyskać wyłącznie drogą fabularną!


Wieczny
Prawa ręka i doradca przywódcy najemników. To on przejmuje kontrolę, gdy Pradawnego akurat nie ma. Razem podejmują też najważniejsze decyzje związane z poczynaniami Drug-onów.
Maksymalna liczba miejsc: 1.
Wieczny: brak. Pilnie poszukiwany!
Rangę Wiecznego można uzyskać wyłącznie drogą fabularną!


Wiwern
Szybki, wściekły i... bardzo dyskretny. Najemnik, który wszystko rozgramia po cichu, sprawnie i bez puszczania pary z ust. Jedni z najbardziej wychwalanych w swym fachu, wszak trzymanie gęby na kłódkę to kluczowy walor w branży.
Maksymalna liczba miejsc: 3. Brak wolnych miejsc!
Wiwerny: Cedna, Shane, Illija.


Żmij
Najsilniejsza jednostka Drug-on, przysłowiowe siły specjalne. Ostry asortyment w gębie, łapska gniotące gardła przeciwników jak plastelinę. To Żmij jest wysyłany, gdy cel postanawia się bronić, a pozostałym oddziałom nie udało się wykonać zadania.
Maksymalna liczba miejsc: 6.
Żmije: Wartakus, Levy, Evan, Alfonso, Fenn.


Bazyliszek
Osoba pełniąca funkcję szpiegowską, jednocześnie będąca najrzadziej spotykaną w grupie. Choć również posiada umiejętności standardowego zabójcy, jego rola zwykle ogranicza się do zdobywania informacji i śledzenia celu, nie atakowaniu go.
Maksymalna liczba miejsc: 2.
Bazyliszki: brak.


Windykator
Zajmuje się odbiorem długów, a w razie jakichkolwiek problemów – eliminacją pracodawcy, który rzucił słowa na wiatr.
Maksymalna liczba miejsc: 3.
Windykatorzy: Doomsday.


Kontraktor
Bywa tak, że osoby które chcą wynająć Drug-on nie mają jak się do nich dostać. W sumie nie sposób tego nie zrozumieć – organizacja ma swoją główną siedzibę w środku niedostępnych gór, a po drodze tłumy stworów czekają na twoje narządy wewnętrzne. Stąd też, pracujący jako "miejscy przedstawiciele" Drug-on kontraktorzy przyjmują zlecenia dla swojej organizacji, które następnie – będąc lepiej przygotowanym do tego niż przeciętny człowiek – przekazują do siedziby, gdzie odpowiedni najemnik się tym zajmie.
Maksymalna liczba miejsc: 3.
Kontraktorzy: Faith.


Hydra
Wielofunkcyjny medyk bojowy, który potrafi wykonywać parę zadań naraz, jakby rzeczywiście miał kilka głów. "Trzeba przeprowadzić operację wyrostka, przy okazji opatrując oddział wracający z akcji, a to wszystko przed śniadaniem? Nie ma sprawy. Podaj mi plaster i aspirynę." Jak na możliwości Desperacji, jest prawdziwym czarodziejem, ratującym Smoki od trwałego kalectwa.
Maksymalna liczba miejsc: 4.
Hydry: Tyrell, Azizel, Sinister.


Smok
Zwykły najemnik.
Maksymalna liczba miejsc: nieograniczona.
Smoki: Shirōyate Hiroki, Yury, Kola, Koka, Chester.
Shin
Shin
Wilczur, poziom E
Wilczur, poziom E
23/10/2016, 04:14
Informacje podstawowe KNWpng_arqerwq
Powstanie nowego zgrupowania religijnego było tylko kwestią czasu. Pierwszy prorok zebrał wokół siebie grupę ludzi, która podążyła za nim i jego słowem aż w góry Shi, gdzie osiedli nazywając się Kościołem Nowej Wiary. Odłam ten jest nieliczny, jednak bardzo szybko wzrasta w siły, wciągając w swe szeregi kolejnych członków. Nowy nurt religijny, aoizm, głosi, że jedyna znana światu Alfa i Omega, utożsamiana ze Starym Bogiem Ojcem, została zdradzona przez swe skażone grzechem anioły. To one zesłały bowiem na świat straszliwą plagę, która zabiła większość ludzi. Ao w swej wspaniałości przywrócił ich do życia, jednak niepocieszony zdradą odszedł. Członkowie kościoła wierzą, że powróci wraz z zabiciem ostatniego skrzydlatego i zakończy trwającą od wieków już wojnę między ludźmi.
To najmłodsza z organizacji, przez wielu szykanowana i wyszydzana za sposób, w jaki zdobywają uznanie u coraz liczniejszej grupy wyznawców. Pojęcie siły, bojowych umiejętności lub zdolności typowo łowczych są im w pełni znane, ale preferują walkę słowem, nie mieczem.

Przyjmą w swoje szeregi każdą osobę, w której żyłach nie płynie anielska krew, a umysł nie jest stępiony słowami archanioła.

STANOWISKA
Należąc do Kościoła Nowej Wiary automatycznie otrzymujesz jedno ze stanowisk określające Twoje hierarchiczne położenie. Zwracaj uwagę na liczbę zajętych miejsc!

Prorok
Osoba utożsamiana z samym bogiem. Mówi w imieniu Ao, który rzekomo zwraca się do niego osobiście. To od niego zależą losy całego zgrupowania. Ma zawsze ostatnie i decydujące słowo.
Maksymalna liczba miejsc: 1. [color=darkred]Brak wolnych miejsc!
Prorok: Echotale.
Rangę proroka można uzyskać wyłącznie drogą fabularną![/size]

Szara Eminencja
Przemawia w imieniu proroka, jeżeli ów aktualnie znajduje się poza granicami Desperacji. Na ten czas przejmuje wszystkie jego przywileje, ale również obowiązki.
Maksymalna liczba miejsc: 1.
Prorok: brak.
Rangę szarej eminencji można uzyskać wyłącznie drogą fabularną!


Członek Starszyzny
Trójka doradców proroka. To oni wraz z prorokiem podejmują najważniejsze decyzje o losach organizacji, chociaż w dyskusjach to do tego ostatniego należy decydujące słowo. Ponadto rozpatrują, kogo przyjąć w swe szeregi, a kogo od razu stracić.
- "Generał" – Odpowiada za sprawne funkcjonowanie całej Inkwizycji. To on jest głosem rozsądku rozpatrującym wszystkie misje i polowania organizowane przez Kościół Nowej Wiary.
Maksymalna liczba miejsc: 1.
"Generał": brak.

- "Papież" – Mistrz ceremonii Rytuału Odkupienia (najważniejszego rytuału w Kościele). Do jego obowiązków jest również kontrola kapłanów i wiernych. Odpowiada za tępienie przejawów każdej, nawet najmniejszej
herezji.
Maksymalna liczba miejsc: 1.
"Papież": brak.

- "Polityk" – Najprawdopodobniej najlepiej poinformowana istota w Kościele. To przed nim odpowiadają spowiednicy. Jest uszami i oczami KNW. Jego zadaniem jest ukierunkowywanie polityki, szczególnie tej związanej z Miastem.
Maksymalna liczba miejsc: 1.
"Polityk": brak.


Spowiednik
Choć z pozoru wydaje się najmilszą osobą w całym tym towarzystwie (musi być całkiem dobry skoro chce wysłuchać twojej rzewnej historii jak przerypane życie miałeś, nie?) to jednak jego rola jest o wiele istotniejsza. W Kościele dom odnajdują przedstawiciele różnych organizacji, którzy za cenę pozornego bezpieczeństwa ujawnią wiele grzechów i przewinień. Spowiednicy przekazują zdobyte informacje Starszyźnie, a ta już doskonale wie jak je wykorzystać.
Maksymalna liczba miejsc: 2.
Spowiednicy brak.


Kapłan
Mistrz zamieszania. To właśnie on odprawia wszelkie modlitwy, msze i pomniejsze rytuały. Jego głównym celem jest przytrzymywanie przy Kościele grona wiernych. Odpędza wątpliwości, manipuluje i tworzy z bogu ducha winnych istot fanatyków. Wszystko przy użyciu czarującej osobowości i sporej dawki środków halucynogennych.
Maksymalna liczba miejsc: 4.
Kapłani: Wiśnia.


Uzdrowiciel/Truciciel
Osoba znająca się na leczeniu. Jesteś ranny? Biegnij do któregoś z uzdrowicieli, on cię uleczy. Bez znaczenia czy zrobi to za pomocą własnej mocy czy poprzez wiedzę o roślinach, ocalenie komuś życia przy użyciu swych metod przypisuje cudownej łasce nowego boga. Posiada nie tylko zbawienne umiejętności, lecz także te zgoła odmienne. Zna się bowiem na wszelakich truciznach, które odbierają życie bądź sprowadzają ból i cierpienie – oczywiście w ramach boskiej kary.
Maksymalna liczba miejsc: 5.
Uzdrowiciele/Truciciele: Banshee.


Inkwizytor
Wewnętrzna siła bojowa Kościoła. Ich zadanie jest bardzo proste: wyłapać wszelakich bluźnierców, którzy sprzeciwiają się ich bogu i torturować, po ówczesnym zamknięciu ich w lochu. Elita wojskowa, tam nie przyjmuje się kogoś, kto "wierzy, bo musi". W imię Ao zrobią wszystko.
Maksymalna liczba miejsc: 4.
Inkwizytorzy: Katsune, Taiki.


Krzyżowiec
Działa na zewnątrz. Bierze udział we wspólnych akcjach z wojskiem i podlega wówczas rozkazom przełożonych organizacji S.SPEC. Dobrze wyszkolony oddział, jeśli patrzeć na warunki panujące na Desperacji. Mogą zostać nie wysłani na wyprawę, jeśli ta nie będzie miała żadnych wymiernych korzyści dla Kościoła.
Maksymalna liczba miejsc: 6.
Krzyżowcy: brak.


Wierny
Z pozoru mogłoby się wydawać, że to sprawnie zmanipulowana owieczka… Tak naprawdę wierni nie są świadomi wszystkich politycznych manewrów jakie Kościół wykonuje. Dopóki są grzeczni i pokorni (a czasem dostarczają całkiem ciekawych informacji) mają zapewnione życie na naprawdę niezłym poziomie.
Maksymalna liczba miejsc: nieograniczona.
Wierni: Chiyoko, Aequalis.
Shin
Sponsored content