RASY
Poniżej znajduje się rozpiska wszystkich dostępnych na forum ras. Są to kolejno: anioły, ludzie, androidy, łowcy i wymordowani. Nie ma możliwości tworzenia mieszańców lub nowych gatunków. Na forum nie ma postaci specjalnych, które obejmowałyby wyjątki.
Anioł
Cudowne, piękne, wspaniałe, majestatyczne... Każda osoba, która ujrzy anioła, w pierwszym odruchu z pewnością zechce przetrzeć oczy, zamrugać prędko i przyjrzeć się raz jeszcze. W końcu to nienaturalne, aby osoba o takiej urodzie deptała splamioną krwią ziemię. Czasami jednak jest tak, że stworzenia wybijające się nieco z przyjętego kanonu, muszą wyrwać się ze swoich bezpiecznych kryjówek i wyjść do ludzi, aby porządnie przełożyć im kijem przez ten durny łeb. Aniołowie, czując się w obowiązku uratowania ludzkości, chwycili za bronie, medykamenty, za odwagę i siłę i zleciały na Ziemię, aby ustabilizować szerzącą się apokalipsę. Są święcie przekonani, że Bóg tylko sprawdza ich umiejętności, lojalność Jemu i wierność ludziom. Na co dzień raczej nie wychylają się spoza terenów Edenu, gdzie czują się bezpieczniej i stabilniej, ale za każdym razem, gdy wróci do nich goniec ze złą wiadomością, nie wahają się ani chwili. Wyróżnia ich waleczność, nierzadko pyskata gęba i nieprzeciętne poczucie sprawiedliwości. Siły na nich odpowiedniej nie ma. W końcu bycie upartym... to nie grzech, prawda? Jak nie po dobroci, to na chama postarają się wyciągnąć kogoś z opresji. Nikt w końcu nigdzie nie napisał, że bycie dobrym, oznacza bycie stuprocentowo ugodowym. Niemniej, ci przyjaźnie wyglądający skrzydlaci to jedyne istoty, które posiadają potężną moc i potrafią ją w pełni kontrolować.
◦ Średnia długość życia: -
◦ Możliwość posiadania mocy: tak.
◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: zerowe.
◦ Zamieszkanie: Eden.
◦ Bonus: 1 moc dodatkowa (jeden z żywiołów); posiadanie białych skrzydeł umożliwiających lot (niektórzy!). Moc obejmuje również chowanie ich (dematerializację); zwiększona zwinność, szybkość; zwiększona regeneracja ciała.
✖ Dodatkowe informacje.
◦ Utrzymują równowagę na Ziemi (m.in. dzięki nim ustały kataklizmy). Każdy anioł posiada władzę nad jednym z żywiołów (w/w dodatkowa moc), którego pilnuje i w razie zbytniego rozbestwienia się interweniuje (zatrzymuje nagminne pożary/ulewy/spięcia elektryczne/trzęsienia ziemi/susze itp.)
◦ Nawet osobniki odstępujące nieco od kanonu cudownego anioła, czują się w obowiązku podać pomocną dłoń. Często bardziej z przyzwyczajenia niż potrzeby.
◦ Uwaga! Należy pamiętać, że skrzydła nie przenikają przez materiał ubrań. W przypadku ich zmaterializowania tkanina zostaje rozerwana.
◦ Średnia długość życia: -
◦ Możliwość posiadania mocy: tak.
◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: zerowe.
◦ Zamieszkanie: Eden.
◦ Bonus: 1 moc dodatkowa (jeden z żywiołów); posiadanie białych skrzydeł umożliwiających lot (niektórzy!). Moc obejmuje również chowanie ich (dematerializację); zwiększona zwinność, szybkość; zwiększona regeneracja ciała.
✖ Dodatkowe informacje.
◦ Utrzymują równowagę na Ziemi (m.in. dzięki nim ustały kataklizmy). Każdy anioł posiada władzę nad jednym z żywiołów (w/w dodatkowa moc), którego pilnuje i w razie zbytniego rozbestwienia się interweniuje (zatrzymuje nagminne pożary/ulewy/spięcia elektryczne/trzęsienia ziemi/susze itp.)
◦ Nawet osobniki odstępujące nieco od kanonu cudownego anioła, czują się w obowiązku podać pomocną dłoń. Często bardziej z przyzwyczajenia niż potrzeby.
◦ Uwaga! Należy pamiętać, że skrzydła nie przenikają przez materiał ubrań. W przypadku ich zmaterializowania tkanina zostaje rozerwana.
Człowiek
Jaki człowiek jest – każdy widzi. Nie posiada wygórowanych umiejętności pozwalających im na walkę z androidami, smokami czy ninjami. Znaczna ich większość żyje w utopijnym mieście zwanym „Światem–3”, w którym każdy musi przestrzegać wyznaczonych zasad, w innym przypadku zostaje wydalony poza mury i zdany na łaskę i niełaskę Matki Natury (z brutalnym naciskiem na to drugie). Ci jednak, którzy wrócą później do miasta zostają natychmiast zidentyfikowani i rozstrzelani przez straże lub specjalnie zaprojektowane androidy. Jak tu więc żyć, żeby nie umrzeć? Ot, nie psuć harmonii stworzonej przez władze i podporządkować się całemu programowi, który ma na celu – rzekomo – dobro społeczeństwa. Niewielu wie o życiu poza murami miasta, ale S.SPEC wmówiło wszystkim, że poza nimi znajduje się równina, zakończona nagłym urwiskiem, nazwanym „końcem świata”, w dodatku tereny te objęte są kwarantanną śmiertelnej w skutkach choroby. Wszyscy ci, którzy dowiedzą się czegoś więcej poddani są... praniu mózgu. Jedynymi osobami, które wiedzą co tu jest grane są członkowie organizacji S.SPEC (Władza). To oni stoją za tym jednym wielkim kłamstwem, proszącym o pomstę do nieba. Często nadużywają zresztą władzy nadanej im przez prawo.
◦ Średnia długość życia: teoretycznie 80-100 lat.
◦ Możliwość posiadania mocy: nie; wyjątek stanowią artefakty.
◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: wysokie.
◦ Zamieszkanie: głównie Świat-3; wyjątek stanowią jedynie osoby wydalone z miasta (wygnane) lub te, które z własnych powodów opuściły jego mury. Należy jednak liczyć się z faktem, że uciekinier będzie miał słabą możliwość powrotu do utopii; po zlokalizowaniu w mieście, S.SPEC w najlepszym przypadku wtrąci delikwenta do aresztu.
◦ Bonus: + 2 umiejętności.
✖ Dodatkowe informacje.
◦ Przeciętny zjadacz chleba nie ma zielonego pojęcia o wymordowanych, łowcach i aniołach. Żyją w swoim małym, ciasnym światku pochłaniając to, co przedstawia im Władza. Uwaga! Nastąpiła zmiana wraz z listopadem 2014 roku. Cronus, obecny dyktator, ujawnił mieszkańcom tajemnicę wirusa, wymordowanych i aniołów. Więcej o wydarzeniu w kronice.
◦ W większości przypadków brak u ludzi umiejętności walki (rozleniwienie się poprzez życie w utopijnym świecie). Nadrabiają to jednak rozległą wiedzą w wielu dziedzinach i nieprzeciętnie obiektywnym spojrzeniem na świat.
◦ W Mieście-3 nie występuje definicja „biedoty”. Owszem, są warstwy społeczne, ale najniższą jest obywatel, który chcąc nie chcąc zarabia wystarczająco na godne życie. Od miasta każda osoba otrzymuje również mieszkanie i skromne wyposażenie.
◦ Ludzie posiadają możliwość pracowania w najrozmaitszych zawodach (od bycia aktorem, sprzątaczem i medykiem, po nauczycieli, policjantów, na mafjozach kończąc). Uwaga! Prawo w Świecie-3 jest bardzo rozwinięte, a rygor wprowadzony przez S.SPEC większość mafii/złoczyńców zniechęcił do swojej fuchy.
◦ Obywatele są święcie przekonani, że wykraczając poza granice Świata-3 zarażą się szalejącą epidemią. Wielu jednak zżera ciekawość, a i niewielka garstka próbuje zbuntować się przeciwko Władzy (zwykle z marnym skutkiem).
◦ Każdy obywatel tuż po narodzinach otrzymuje specjalną przepustkę w formie zegarka na nadgarstek. Przepustka umożliwia wchodzenie do danych budynków (o ile osoba posiada upoważnienia, w przeciwnym wypadku czytnik miga czerwonym światłem, blokując przejście), ponadto służy do komunikacji oraz może mieć wbudowane nowoczesne funkcje (np. możliwość oglądania telewizji, gry itp.) Dzięki niej Władza może również łatwo zlokalizować daną jednostkę (dzięki chipowi wbudowanemu w przepustkę). Łowcy z własnej woli pozbyli się przepustek. Uwaga! Jednostka nie posiadająca przepustki i złapana przez Władzę może zostać automatycznie pojmana!
◦ Średnia długość życia: teoretycznie 80-100 lat.
◦ Możliwość posiadania mocy: nie; wyjątek stanowią artefakty.
◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: wysokie.
◦ Zamieszkanie: głównie Świat-3; wyjątek stanowią jedynie osoby wydalone z miasta (wygnane) lub te, które z własnych powodów opuściły jego mury. Należy jednak liczyć się z faktem, że uciekinier będzie miał słabą możliwość powrotu do utopii; po zlokalizowaniu w mieście, S.SPEC w najlepszym przypadku wtrąci delikwenta do aresztu.
◦ Bonus: + 2 umiejętności.
✖ Dodatkowe informacje.
◦ Przeciętny zjadacz chleba nie ma zielonego pojęcia o wymordowanych, łowcach i aniołach. Żyją w swoim małym, ciasnym światku pochłaniając to, co przedstawia im Władza. Uwaga! Nastąpiła zmiana wraz z listopadem 2014 roku. Cronus, obecny dyktator, ujawnił mieszkańcom tajemnicę wirusa, wymordowanych i aniołów. Więcej o wydarzeniu w kronice.
◦ W większości przypadków brak u ludzi umiejętności walki (rozleniwienie się poprzez życie w utopijnym świecie). Nadrabiają to jednak rozległą wiedzą w wielu dziedzinach i nieprzeciętnie obiektywnym spojrzeniem na świat.
◦ W Mieście-3 nie występuje definicja „biedoty”. Owszem, są warstwy społeczne, ale najniższą jest obywatel, który chcąc nie chcąc zarabia wystarczająco na godne życie. Od miasta każda osoba otrzymuje również mieszkanie i skromne wyposażenie.
◦ Ludzie posiadają możliwość pracowania w najrozmaitszych zawodach (od bycia aktorem, sprzątaczem i medykiem, po nauczycieli, policjantów, na mafjozach kończąc). Uwaga! Prawo w Świecie-3 jest bardzo rozwinięte, a rygor wprowadzony przez S.SPEC większość mafii/złoczyńców zniechęcił do swojej fuchy.
◦ Obywatele są święcie przekonani, że wykraczając poza granice Świata-3 zarażą się szalejącą epidemią. Wielu jednak zżera ciekawość, a i niewielka garstka próbuje zbuntować się przeciwko Władzy (zwykle z marnym skutkiem).
◦ Każdy obywatel tuż po narodzinach otrzymuje specjalną przepustkę w formie zegarka na nadgarstek. Przepustka umożliwia wchodzenie do danych budynków (o ile osoba posiada upoważnienia, w przeciwnym wypadku czytnik miga czerwonym światłem, blokując przejście), ponadto służy do komunikacji oraz może mieć wbudowane nowoczesne funkcje (np. możliwość oglądania telewizji, gry itp.) Dzięki niej Władza może również łatwo zlokalizować daną jednostkę (dzięki chipowi wbudowanemu w przepustkę). Łowcy z własnej woli pozbyli się przepustek. Uwaga! Jednostka nie posiadająca przepustki i złapana przez Władzę może zostać automatycznie pojmana!
Android
Rasa, w której nawet suszarka może okazać się istną bronią atomową. Są to mutanty stworzone przez szalonych informatyków. Ich wynalazki wkrótce otrzymały najnowszy program, zwany „Chip'em X”, który umożliwiał samodzielne poruszanie się, mowę, a nawet coś na wzór indywidualnego umysłu, wykreowania charakteru, tonacji głosu i emocji. W rzeczywistości są to bezduszne maszyny, stworzone do zabijania, choć ich pierwotnym zadaniem było zapobiegnięcie inwazji ras z „Zewnątrz”. Jako strażnicy stać mieli przy murach utopijnego „Numeru–3” lecz program wyrwał się spod kontroli i niektóre Androidy zbuntowały się do tego stopnia, że uznano je za zbyt wielkie zagrożenie i wysłano na wieczne wygnanie, innych zaś zniszczono. Pozostałe jednostki skierowano do prostych czynności jak sprzątanie miasta czy sprzedawanie produktów w najzwyklejszym w świecie sklepie. Ci zamożniejsi mieszkańcy mogli posiadać swojego Androida, zaprogramowanego według własnego widzimisię. Ludzie najczęściej tworzyli kopie swoich zmarłych krewnych, bliskich sercu i żyli w fałszywym przekonaniu, próbując wmówić sobie istnienie ów prawdziwego człowieka. Androidy to – jak nietrudno zgadnąć – roboty. Większość z nich wygląda stosunkowo ludzko, ale nie da się ukryć twardej, metalicznej ręki pod sztuczną skórą, czy głosu, który w większości przypadków brzmi „komputerowo”. Wierzy się, że stworzenia te nie żyją, nie odczuwają bólu, strachu czy szczęścia. Co za tym idzie; nie potrafią się też zakochać czy płakać nad teoretycznie bliską osobą. Niektóre posiadały skomplikowane konstrukcje umożliwiające im, przykładowo, zmianę ręki w pistolet, ale Androidów takich jest mało, gdyż każdy model zostaje unicestwiony, ponieważ mógł wdać się w niego wirus uniemożliwiający kontrolowanie, wskutek którego robot buntuje się i robi co mu się żywnie podoba.
◦ Średnia długość życia: -
◦ Możliwość posiadania mocy: nie; wyjątek stanowią artefakty.
◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: zerowe.
◦ Zamieszkanie: głównie Świat-3; wyjątek stanowią jedynie tzw. „zbuntowane androidy”, które zostały uznane za zbyt niebezpieczne i wydalone (jeśli nie od razu rozstrzelane) z miasta.
◦ Bonus: wszelakie udziwnienia ciała, umożliwiające atakowanie, obronę oraz możliwość posiadania jednego artefaktu magicznego (do wyboru: 1 bonus technologiczny + 1 artefakt lub 2 bonusy technologiczne, bez artefaktu – zakaz posiadania dwóch artefaktów); brak możliwości zachorowania, odczuwania głębszych emocji, prowadzących do depresji itp.; silne ciało, nie podatne na temperaturę powietrza; brak odczuwania bólu; brak konieczności jedzenia, picia, spania itp.
✖ Dodatkowe informacje.
◦ Brak u nich prawdziwych odczuć, a wspomnienia łatwo można usunąć poprzez restart systemu;
◦ Zawirusowane, tzw. „zbuntowane Androidy” posiadają co jakiś czas błędy w systemie, uniemożliwiające im normalne funkcjonowanie i utrudniające życie.
◦ Elektryczność silnie na nich działa.
◦ Uwaga! Android to sterta żelastwa, więc nie może ważyć mniej niż 100 kg!
◦ Średnia długość życia: -
◦ Możliwość posiadania mocy: nie; wyjątek stanowią artefakty.
◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: zerowe.
◦ Zamieszkanie: głównie Świat-3; wyjątek stanowią jedynie tzw. „zbuntowane androidy”, które zostały uznane za zbyt niebezpieczne i wydalone (jeśli nie od razu rozstrzelane) z miasta.
◦ Bonus: wszelakie udziwnienia ciała, umożliwiające atakowanie, obronę oraz możliwość posiadania jednego artefaktu magicznego (do wyboru: 1 bonus technologiczny + 1 artefakt lub 2 bonusy technologiczne, bez artefaktu – zakaz posiadania dwóch artefaktów); brak możliwości zachorowania, odczuwania głębszych emocji, prowadzących do depresji itp.; silne ciało, nie podatne na temperaturę powietrza; brak odczuwania bólu; brak konieczności jedzenia, picia, spania itp.
✖ Dodatkowe informacje.
◦ Brak u nich prawdziwych odczuć, a wspomnienia łatwo można usunąć poprzez restart systemu;
◦ Zawirusowane, tzw. „zbuntowane Androidy” posiadają co jakiś czas błędy w systemie, uniemożliwiające im normalne funkcjonowanie i utrudniające życie.
◦ Elektryczność silnie na nich działa.
◦ Uwaga! Android to sterta żelastwa, więc nie może ważyć mniej niż 100 kg!
Łowca
W większości indywidualna jednostka sprzeciwiająca się władzy. Poprzez potajemne buntowanie się organizacji S.SPEC utrudniają prowadzenie utopijnego życia w mieście. Ich głównym zadaniem jest uświadomienie mieszkańców o tym, że żyją w całkowitej obłudzie, a ich istnienie jest tylko pionkiem w kiepskiej grze. Na pozór są to ludzie. Wyglądają jak ludzie, żyją jak ludzie, jedzą jak ludzie, nawet grają w golfa jak ludzie. Bo to byli ludzie. Byli, ale za sprawą specjalnego wirusa, stworzonego przez pierwszego rewolucjonistę ich ciało zostało poddane niewielkiej mutacji. Problem pojawia się jednak wtedy, gdy przychodzi czas na walkę. Z natury są bardzo wojowniczy, ale znają swoje możliwości i delikatnie podchodzą do sprawy, którą prowadzą. Nierzadko jednak S.SPEC nakrywa ich i dochodzi wtedy do niemiłych starć. Łowca od człowieka różni się tym, że człowieczeństwo zanikło w 30%, odkrywając nowe umiejętności. Ich ciało jest silniejsze, sprawniejsze, potrafią biegle posługiwać się bronią, dzięki potajemnym treningom prowadzonym pod ziemią (to ostatnie już nie za sprawą wirusa). Każdy Łowca posiada również specjalną broń, która ma właściwości czysto magiczne. Traktowani jak wyrzutki, są jedną z najbardziej ściganych i gnębionych warstw. Złapani, poddawani są eksperymentom lub/i egzekucji. To nie zraża ich jednak do dalszych prób udowodnienia własnych racji. Ci Łowcy, którzy nie chcą wdawać się w konflikt z prawem wydostają się poza mury i żyją, najczęściej, na terenach Edenu, zdani na własne umiejętności. Większość jednak zostaje, utwierdzona w przekonaniu, że to ich jedyne powołanie.
Uwaga! Mimo, iż Łowcy zwykle działają w pojedynkę (rzadziej w parach lub grupach) są jak jedna, rosnąca w siłę familia. Każdy z Łowców posiada identyfikator, który umożliwia wejście do podziemnych schronów, gdzie mogą skorzystać z pomocy tamtejszych medyków, sięgnąć po radę itp. Łowcy posiadają również przywódcę i podległych mu „stróży prawa”, którzy w razie problemów z pojedynczą jednostką, eliminują ją. Dodajmy również, że każdy może działać na swoją rękę, nie słuchając się dowódcy, ale ich czyny wciąż obserwowane są przez w/w przywódcę.
◦ Średnia długość życia: dożywają 300 lat.
◦ Możliwość posiadania mocy: nie; wyjątek stanowią artefakty.
◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: zerowe. „Czerwinka” neutralizuje działanie Wirusa X.
◦ Zamieszkanie: głównie Świat-3; ale niewielka liczba łowców przeniosła się poza tereny miasta (głównie w celach znalezienia wsparcia).
◦ Bonus: zwiększona tężyzna (podniesiona sprawność fizyczna: zręczność, szybkość, siła etc. Łowcy są 1,5 silniejsi od przeciętnego człowieka); umiejętność posługiwania się wybraną bronią (palną lub białą) na poziomie perfekcyjnym; zwiększona regeneracja ciała.
✖ Dodatkowe informacje.
◦ Często są to osoby, które wróciły z „Zewnątrz”, którym udało się uciec z lochów itp.
◦ Są prześladowani w bardzo brutalny sposób.
◦ Przeciwstawiają się Władzy.
◦ Żyją głównie w podziemiach lub kanałach (pod Miastem-3).
◦ By stać się łowcą należy przejść niebezpieczny dla życia rytuał.
◦ Łowcy z własnej woli pozbyli się przepustek. Uwaga! Jednostka nie posiadająca przepustki i złapana przez Władzę może zostać automatycznie pojmana!
◦ Każdy z nich posiada czerwone oczy (skutek uboczny „Czerwinki”).
Uwaga! Mimo, iż Łowcy zwykle działają w pojedynkę (rzadziej w parach lub grupach) są jak jedna, rosnąca w siłę familia. Każdy z Łowców posiada identyfikator, który umożliwia wejście do podziemnych schronów, gdzie mogą skorzystać z pomocy tamtejszych medyków, sięgnąć po radę itp. Łowcy posiadają również przywódcę i podległych mu „stróży prawa”, którzy w razie problemów z pojedynczą jednostką, eliminują ją. Dodajmy również, że każdy może działać na swoją rękę, nie słuchając się dowódcy, ale ich czyny wciąż obserwowane są przez w/w przywódcę.
◦ Średnia długość życia: dożywają 300 lat.
◦ Możliwość posiadania mocy: nie; wyjątek stanowią artefakty.
◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: zerowe. „Czerwinka” neutralizuje działanie Wirusa X.
◦ Zamieszkanie: głównie Świat-3; ale niewielka liczba łowców przeniosła się poza tereny miasta (głównie w celach znalezienia wsparcia).
◦ Bonus: zwiększona tężyzna (podniesiona sprawność fizyczna: zręczność, szybkość, siła etc. Łowcy są 1,5 silniejsi od przeciętnego człowieka); umiejętność posługiwania się wybraną bronią (palną lub białą) na poziomie perfekcyjnym; zwiększona regeneracja ciała.
✖ Dodatkowe informacje.
◦ Często są to osoby, które wróciły z „Zewnątrz”, którym udało się uciec z lochów itp.
◦ Są prześladowani w bardzo brutalny sposób.
◦ Przeciwstawiają się Władzy.
◦ Żyją głównie w podziemiach lub kanałach (pod Miastem-3).
◦ By stać się łowcą należy przejść niebezpieczny dla życia rytuał.
◦ Łowcy z własnej woli pozbyli się przepustek. Uwaga! Jednostka nie posiadająca przepustki i złapana przez Władzę może zostać automatycznie pojmana!
◦ Każdy z nich posiada czerwone oczy (skutek uboczny „Czerwinki”).
Wymordowany
Dawno, dawno temu byli sobie ludzie. Ich człowieczeństwo zostało jednak wyeliminowane za sprawą rozsiewających się katastrof. Niewielka ilość osób miała to złudne szczęście otrzymać drugą szansę od Kreatora. W niektórych zakątkach, przed plagami, rozwinął się wirus, dzięki któremu, martwi są tylko trochę mniej martwi niż w encyklopedycznym tego słowa znaczeniu. Epidemia omiotła 10% zmarłego społeczeństwa, zmieniając ludzi w istne potwory o dodatkowych kończynach, olbrzymim wzroście czy rozrośnięciu się danego organu. Traktowani najgorzej ze wszystkich, w razie sprzeciwienia się władzy poddani natychmiastowej likwidacji. Jest to najbardziej udziwniona, niezidentyfikowana rasa, którą trudno zakwalifikować do jednego wora. Różnorodność jaka pojawia się u przedstawicieli zmutowanych jest na tyle obszerna, że naprawdę źle znosi się przyjęcie ich. Dawniej jako ludzie, zostali dotknięci epidemią wirusa „X”, która w bardzo dotkliwy sposób wywołała u nich widoczne mutacje. Niektórzy, poprzez przebywanie w tym czasie w towarzystwie zwierząt zostali – na chłopski rozum - „zmieszani” z nimi. Władze szydzą, że ludzie zjedli zwierzęta przejmując w większości ich umiejętności, zachowanie i wygląd. W gruncie rzeczy różnie bywa, bo i ploty rozniosły się po całym świecie trąc zażarcie prawdę i udziwniając ją w wielu miejscach do tego stopnia, że z czasem nikt już nie wie jak naprawdę to było. Ich wygląd, to charakterystyczne elementy nie będące normalną częścią, „dość” szczególnie rzucające się w oczy. Ręka rozrosła się do metra? Norma. Dodatkowa para oczu z tyłu głowy? Hłee. Aha, mówisz, że ci ogon wyrósł w miejscu.. gdzie bynajmniej być go nie powinno? Daj spokój, tamtego rozerwało na kawałki, a ty histeryzujesz jak panienka wrzucona w grono rozwścieczonych bestii! Znaczna część tej rasy to zmiksowanie człowieka ze zwierzęciem albo... dwoma czy trzema, pięcioma, piętnastoma, w zależności od tego jak ciało przyjęło wirusa i co się z nim później działo. Każdy włos psa w ustach mógł być przyczyną niemiłych konsekwencji, a gdy kociak cię zadrapie, licz się z tym, że na następny dzień będziesz miauczał jak zaklęty. Teraz, gdy ktoś krzyknie „Cholera, chyba widziałem wilkołaka” wiadomym będzie, że to jakiś wymordowany szaleniec na odstrzał.
◦ Średnia długość życia: -
◦ Możliwość posiadania mocy: tak*.
◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: zarażeni
◦ Zamieszkanie: Desperacja. Niewielka garstka Wymordowanych przesiedliła się do Edenu, a ilość osób, które zadomowiły się w Świecie-3 można wyliczyć na palcach jednej ręki (dosłownie).
◦ Bonus: zwiększona tężyzna (podniesiona sprawność fizyczna; zręczność, szybkość, siła etc. Wymordowani są dwa razy silniejsi od przeciętnego człowieka); wyostrzone zmysły; zwiększona czujność; biokineza na niezaawansowanym poziomie, umożliwiająca niewielkie zmiany w kodzie DNA.
Uwaga! Uwaga! Biokineza ogranicza się do zmiany w dane zwierzę (/ zwierzopodobne coś). Jedno. Ew. mniejsze zmiany, które muszą być opisane w karcie postaci. Albo jedno, albo drugie!
* Moce związane z ciałem. Dostępne są wszelakie trucizny w kłach/szponach, pancerze, skrzydła itp. Do takich mocy nie zalicza się np. pirokineza (władza nad ogniem), hydrokineza (władza nad wodą), telekineza, telepatia, itp.
✖ Dodatkowe informacje.
◦ Prześladowani w bardzo brutalny sposób.
◦ W zastraszającym tempie kończą im się wszelakie materiały, potrzebne do życia (w tym woda pitna).
◦ U większości wystąpiło całkowite zdziczenie.
◦ Płodność jest w tym przypadku kwestią dość niezgrabną, bo o ile - owszem - strona żeńska jest w stanie zajść w ciążę, to płód przestaje się rozwijać zaraz po urodzeniu (będzie żyć nadal, jako wieczny noworodek). Z tego powodu rodzice zwykle uśmiercają dziecko, nie widząc sensu jego istnienia. Są jednak wyjątki! Niektóre dzieci rozwijają się stosunkowo sprawnie, rosną, rozwijają się fizycznie i psychicznie. Jest to zależne od % zarażenia się wirusem X u rodziców. Im wyższe, tym mniejsze prawdopodobieństwo.
◦ Uwaga! Należy pamiętać, że ubrania nie materializują się na Wymordowanym, gdy ponownie przybiera postać człowieka. Po przemianie postać jest naga!
◦ Średnia długość życia: -
◦ Możliwość posiadania mocy: tak*.
◦ Prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem X: zarażeni
◦ Zamieszkanie: Desperacja. Niewielka garstka Wymordowanych przesiedliła się do Edenu, a ilość osób, które zadomowiły się w Świecie-3 można wyliczyć na palcach jednej ręki (dosłownie).
◦ Bonus: zwiększona tężyzna (podniesiona sprawność fizyczna; zręczność, szybkość, siła etc. Wymordowani są dwa razy silniejsi od przeciętnego człowieka); wyostrzone zmysły; zwiększona czujność; biokineza na niezaawansowanym poziomie, umożliwiająca niewielkie zmiany w kodzie DNA.
Uwaga! Uwaga! Biokineza ogranicza się do zmiany w dane zwierzę (/ zwierzopodobne coś). Jedno. Ew. mniejsze zmiany, które muszą być opisane w karcie postaci. Albo jedno, albo drugie!
* Moce związane z ciałem. Dostępne są wszelakie trucizny w kłach/szponach, pancerze, skrzydła itp. Do takich mocy nie zalicza się np. pirokineza (władza nad ogniem), hydrokineza (władza nad wodą), telekineza, telepatia, itp.
✖ Dodatkowe informacje.
◦ Prześladowani w bardzo brutalny sposób.
◦ W zastraszającym tempie kończą im się wszelakie materiały, potrzebne do życia (w tym woda pitna).
◦ U większości wystąpiło całkowite zdziczenie.
◦ Płodność jest w tym przypadku kwestią dość niezgrabną, bo o ile - owszem - strona żeńska jest w stanie zajść w ciążę, to płód przestaje się rozwijać zaraz po urodzeniu (będzie żyć nadal, jako wieczny noworodek). Z tego powodu rodzice zwykle uśmiercają dziecko, nie widząc sensu jego istnienia. Są jednak wyjątki! Niektóre dzieci rozwijają się stosunkowo sprawnie, rosną, rozwijają się fizycznie i psychicznie. Jest to zależne od % zarażenia się wirusem X u rodziców. Im wyższe, tym mniejsze prawdopodobieństwo.
◦ Uwaga! Należy pamiętać, że ubrania nie materializują się na Wymordowanym, gdy ponownie przybiera postać człowieka. Po przemianie postać jest naga!
RANGI
Każdy musi wybrać rangę, która określa rodzaj postaci. W przypadku ludzi będzie to zawód, aniołów – pozycja w hierarchii, wymordowanych – poziom wirusa X we krwi itp.
W nawiasach pojawia się maksymalna liczba miejsc. W tym temacie znajduje się spis zajętych rang postaci. Sprawdź, nim zaczniesz kreować postać!
W nawiasach pojawia się maksymalna liczba miejsc. W tym temacie znajduje się spis zajętych rang postaci. Sprawdź, nim zaczniesz kreować postać!
Anioły
◦ Archanioł: przywódca aniołów, ich - poniekąd - największa broń. Na dobrą sprawę traktuje się go z należytym szacunkiem, na który przez wszystkie wieki solidnie sobie zapracował. WYBIERANIE RANGI PRZYWÓDCZEJ NA WSTĘP JEST ZABRONIONE! (1)
◦ Dowódca Zastępu: Jak wiadomo, nic nie trzymałoby się w kupie, gdyby nie posiadało solidnej, twardej ręki i mądrego podejścia do sprawy. Coś takiego anielskiemu wojsku zapewnia właśnie ich dowódca, który dodatkowo jest pod rozkazami Archanioła. WYBIERANIE RANGI PRZYWÓDCZEJ NA WSTĘP JEST ZABRONIONE! (1)
◦ Zwierzchność: jest to swojego rodzaju starszyzna Edenu. Nie ma mieszkańca Ogrodów, który nie słyszałby o Zwierzchności. Za Archaniołem, jest to anioł, który pełni rolę jego prawej ręki i pomaga w podejmowaniu najważniejszych decyzji. To właśnie jego rad zaczerpuje władca Edenu w razie swoich wątpliwości, biorąc pod uwagę dźwigane na barkach doświadczenie. Rangę zwierzchności mogą posiadać wyłącznie anioły starej generacji, czyli takie, które były dziełem samego Boga (nie są owocem związku dwóch aniołów albo anioła z człowiekiem) i powstały jeszcze zanim zyskały swoją materialną formę. (5)
◦ Anioł Zastępu: żołnierz Edenu. Strzeże porządku na terytorium aniołów. Do jego zadań należy również ochrona ludzi oraz interwencja w przypadku, gdy któremuś z jego pobratymców dzieje się krzywda. Anioły Zastępu pomimo bycia skrzydlatymi wojskowymi, starają się rozwiązywać wszystkie sprawy pokojowo, jak na niebiańskie istoty przystało. Użycie siły jest traktowane jako ostateczna konieczność. (~) + Uwaga! Tylko anioły zastępu mają prawo dopuścić się morderstwa, jeśli jest to jedyne rozwiązanie. Inne anioły będą traktowane jako grzesznicy (wyjątek stanowi samoobrona, przypadek itp.)
◦ Anioł Stróż: anioł, który dawniej miał za zadanie spoglądanie z Nieba na przydzielonego przez Boga podopiecznego. Niczym wierny ochroniarz dreptał krok w krok za nim, przyglądał się jego poczynaniom, czasem szepnął jakąś dobrą radę na uszko. Będąc na Ziemi, ich zadanie nie zmieniło się zbyt mocno, choć zostało solidnie skomplikowane. O ile wciąż muszą ochraniać ludzi, tak teraz są w pełni materialni, a... wiadomo, jak ludzie potrafią zareagować, gdy ktoś zarzuci im, że jest ich Aniołem Stróżem - nazwanie idiotą lub szaleńcem to najdelikatniejsza z reakcji. (10)
◦ Anioł służebny: pełni funkcje „przynieś, podaj, pozamiataj” dla aniołów ustawionych wyżej w hierarchii. Nierzadko wysyłani również w teren jako gońcy, rozglądający się za daną osobą lub poszukujący interesujących wiadomości, plotek. (6)
◦ Anioł: najzwyklejszy obywatel Edenu. Prosty szarak, który nie pełni żadnej konkretnej funkcji poza niesieniem dobra, jak jego pobratymcy. (~)
◦ Nawrócony: świat pełen jest paradoksów, bowiem nawet wśród aniołów zdarzają się jednostki, które wątpią w sens dalszej pracy dla Stwórcy, który ich porzucił. Aby wypełnić powstałą pustkę, zwracają się czasem ku Kościołowi Nowej Wiary, który - co graniczy niemal z cudem - przyjmuje ich pod swoje skrzydła. Chociaż każdy z nich jest traktowany jako propagandowe zwycięstwo Ao, to niektórzy wierni odnoszą się do nich z niechęcią. Natomiast wierni Stwórcy aniołowie traktują Nawróconych jak społecznych wyrzutków. W najlepszym wypadku odnoszą się do nich z chłodną niechęcią. (4) Uwaga! Rangę otrzymują tylko anioły, będące członkiem Kościoła Nowej Wiary!
◦ Ranga Dodatkowa: mieszczą się w niej wszystkie stanowiska aniołów – od Serafinów po Cherubów, a także i te należące do Upadłych lub innych aniołów. Użytkownik decydujący się na zrobienie innego anioła, nie musi w tym celu zakładać postaci specjalnej. Wystarczy, że w karcie wybierze sobie nazwę rangi, którą chce otrzymać jako anioł. Ranga dodatkowa pozwala na wymienienie mocy żywiołu na moc, która niekoniecznie jest z nim związana. (3)
◦ Odrodzony: Czasami bywa tak, że jakiś człowiek przez całe swoje życie był dobry, czynił innym to, co najlepsze, pomagał, był uczciwy... No normalnie anioł w ludzkiej skórze. Ale i na takiego człowieka przychodzi czas, kiedy musi pożegnać się ze swym doczesnym życiem i udać się na spoczynek. Jednakże jego czysta i dobra dusza, zamiast zostać uśpiona na wieki i czekać na zmartwychwstanie, jak to w Biblii powiadają, udaje się wyżej, do Nieba, by móc odrodzić się na nowo. Jako zupełnie nowy byt. Jako anioł. Zdezorientowany i niepanujący nad swoimi mocami, zaczyna poznawać Edeński świat. Niczym małe, anielskie pisklę, które dopiero co wysunęło głowę ze swego gniazda, by wreszcie któregoś dnia stać się pełnoprawnym aniołem. Ranga przejściowa dla ludzi, którzy po śmierci stali się aniołami. (4)
◦ Dowódca Zastępu: Jak wiadomo, nic nie trzymałoby się w kupie, gdyby nie posiadało solidnej, twardej ręki i mądrego podejścia do sprawy. Coś takiego anielskiemu wojsku zapewnia właśnie ich dowódca, który dodatkowo jest pod rozkazami Archanioła. WYBIERANIE RANGI PRZYWÓDCZEJ NA WSTĘP JEST ZABRONIONE! (1)
◦ Zwierzchność: jest to swojego rodzaju starszyzna Edenu. Nie ma mieszkańca Ogrodów, który nie słyszałby o Zwierzchności. Za Archaniołem, jest to anioł, który pełni rolę jego prawej ręki i pomaga w podejmowaniu najważniejszych decyzji. To właśnie jego rad zaczerpuje władca Edenu w razie swoich wątpliwości, biorąc pod uwagę dźwigane na barkach doświadczenie. Rangę zwierzchności mogą posiadać wyłącznie anioły starej generacji, czyli takie, które były dziełem samego Boga (nie są owocem związku dwóch aniołów albo anioła z człowiekiem) i powstały jeszcze zanim zyskały swoją materialną formę. (5)
◦ Anioł Zastępu: żołnierz Edenu. Strzeże porządku na terytorium aniołów. Do jego zadań należy również ochrona ludzi oraz interwencja w przypadku, gdy któremuś z jego pobratymców dzieje się krzywda. Anioły Zastępu pomimo bycia skrzydlatymi wojskowymi, starają się rozwiązywać wszystkie sprawy pokojowo, jak na niebiańskie istoty przystało. Użycie siły jest traktowane jako ostateczna konieczność. (~) + Uwaga! Tylko anioły zastępu mają prawo dopuścić się morderstwa, jeśli jest to jedyne rozwiązanie. Inne anioły będą traktowane jako grzesznicy (wyjątek stanowi samoobrona, przypadek itp.)
◦ Anioł Stróż: anioł, który dawniej miał za zadanie spoglądanie z Nieba na przydzielonego przez Boga podopiecznego. Niczym wierny ochroniarz dreptał krok w krok za nim, przyglądał się jego poczynaniom, czasem szepnął jakąś dobrą radę na uszko. Będąc na Ziemi, ich zadanie nie zmieniło się zbyt mocno, choć zostało solidnie skomplikowane. O ile wciąż muszą ochraniać ludzi, tak teraz są w pełni materialni, a... wiadomo, jak ludzie potrafią zareagować, gdy ktoś zarzuci im, że jest ich Aniołem Stróżem - nazwanie idiotą lub szaleńcem to najdelikatniejsza z reakcji. (10)
◦ Anioł służebny: pełni funkcje „przynieś, podaj, pozamiataj” dla aniołów ustawionych wyżej w hierarchii. Nierzadko wysyłani również w teren jako gońcy, rozglądający się za daną osobą lub poszukujący interesujących wiadomości, plotek. (6)
◦ Anioł: najzwyklejszy obywatel Edenu. Prosty szarak, który nie pełni żadnej konkretnej funkcji poza niesieniem dobra, jak jego pobratymcy. (~)
◦ Nawrócony: świat pełen jest paradoksów, bowiem nawet wśród aniołów zdarzają się jednostki, które wątpią w sens dalszej pracy dla Stwórcy, który ich porzucił. Aby wypełnić powstałą pustkę, zwracają się czasem ku Kościołowi Nowej Wiary, który - co graniczy niemal z cudem - przyjmuje ich pod swoje skrzydła. Chociaż każdy z nich jest traktowany jako propagandowe zwycięstwo Ao, to niektórzy wierni odnoszą się do nich z niechęcią. Natomiast wierni Stwórcy aniołowie traktują Nawróconych jak społecznych wyrzutków. W najlepszym wypadku odnoszą się do nich z chłodną niechęcią. (4) Uwaga! Rangę otrzymują tylko anioły, będące członkiem Kościoła Nowej Wiary!
◦ Ranga Dodatkowa: mieszczą się w niej wszystkie stanowiska aniołów – od Serafinów po Cherubów, a także i te należące do Upadłych lub innych aniołów. Użytkownik decydujący się na zrobienie innego anioła, nie musi w tym celu zakładać postaci specjalnej. Wystarczy, że w karcie wybierze sobie nazwę rangi, którą chce otrzymać jako anioł. Ranga dodatkowa pozwala na wymienienie mocy żywiołu na moc, która niekoniecznie jest z nim związana. (3)
◦ Odrodzony: Czasami bywa tak, że jakiś człowiek przez całe swoje życie był dobry, czynił innym to, co najlepsze, pomagał, był uczciwy... No normalnie anioł w ludzkiej skórze. Ale i na takiego człowieka przychodzi czas, kiedy musi pożegnać się ze swym doczesnym życiem i udać się na spoczynek. Jednakże jego czysta i dobra dusza, zamiast zostać uśpiona na wieki i czekać na zmartwychwstanie, jak to w Biblii powiadają, udaje się wyżej, do Nieba, by móc odrodzić się na nowo. Jako zupełnie nowy byt. Jako anioł. Zdezorientowany i niepanujący nad swoimi mocami, zaczyna poznawać Edeński świat. Niczym małe, anielskie pisklę, które dopiero co wysunęło głowę ze swego gniazda, by wreszcie któregoś dnia stać się pełnoprawnym aniołem. Ranga przejściowa dla ludzi, którzy po śmierci stali się aniołami. (4)
Ludzie
◦ Uczeń/student: nastolatkowie od rana do wieczora biegający od ławki, do ławki, wertujący kolejne stronice grubych ksiąg, biorący udział w turniejach i urządzający festiwale szkolne. Nie różnią się niczym szczególnym od uczniów znanych nam ze świata realnego. Typowe, sielankowe życie, gdzie największą tragedią jest złamany paznokieć i zerwanie z chłopakiem. (~)
◦ Nazwa zawodu (po polsku): dowolny zawód, którym para się nasza postać. Od mechaników, po aktorów, na bibliotekarzach kończąc. UWAGA! Uprasza się jednak, by w przypadku zgłoszenia po tę rangę, stworzyć również miejsce pracy postaci. (~)
◦ Obywatel: szara jednostka metropolii (nie posiadająca pracy!). Są to inteligentni, wysportowani ludzie, posiadający indywidualne talenty, rozwijane wedle własnych zachcianek. Obywatele są całkowicie podlegli Władzy. (~)
◦ Desperat:. Niektórzy ludzie nie mają szczęścia urodzić się w M-3. Niektórzy ludzie zostają z niego wyrzuceni. Dla Desperatów, jak potocznie nazywa się ludzkich mieszkańców dzikich terenów, życie jest brutalną walką o przetrwanie; połówka martwego szczura może oznaczać wyżywienie na cały dzień, a najmniejsze przeziębienie może zaprowadzić do grobu. (~) Uwaga! Rangę otrzymują ludzie mieszkający na Desperacji!
◦ Nazwa zawodu (po polsku): dowolny zawód, którym para się nasza postać. Od mechaników, po aktorów, na bibliotekarzach kończąc. UWAGA! Uprasza się jednak, by w przypadku zgłoszenia po tę rangę, stworzyć również miejsce pracy postaci. (~)
◦ Obywatel: szara jednostka metropolii (nie posiadająca pracy!). Są to inteligentni, wysportowani ludzie, posiadający indywidualne talenty, rozwijane wedle własnych zachcianek. Obywatele są całkowicie podlegli Władzy. (~)
◦ Desperat:. Niektórzy ludzie nie mają szczęścia urodzić się w M-3. Niektórzy ludzie zostają z niego wyrzuceni. Dla Desperatów, jak potocznie nazywa się ludzkich mieszkańców dzikich terenów, życie jest brutalną walką o przetrwanie; połówka martwego szczura może oznaczać wyżywienie na cały dzień, a najmniejsze przeziębienie może zaprowadzić do grobu. (~) Uwaga! Rangę otrzymują ludzie mieszkający na Desperacji!
Androidy
◦ Replikant: android będący dokładną repliką danej osoby, stworzony na specjalne zamówienie bogatych ludzi. Zwykle odwzorowuje zachowaniem oraz wyglądem zmarłego członka danej familii. (~)
◦ Android sprzątający/pracujący: androidy pełniące funkcję sprzątaczy dróg, sprzedawców w marketach, sekretarzy i tym podobnych zawodów, które nie wymagają dostosowania się do danej sytuacji. (5)
◦ Zbuntowany android: w życiu jest tak, że raz się jest na wozie, a raz pod nim. Raz się tylko gapisz na strzelaninę, a drugim razem to ty jesteś pod ostrzałem. Zbuntowane androidy wiedzą co to wieczna ucieczka. Od kiedy wystąpił w ich systemie błąd władza postanowiła pozbyć się problematycznych androidów, a te (jakby dostały własnego rozumu, własnej duszy) rzuciły się do ucieczki, kontratakowały, warczały i jeżyły sierść, chowały się, przemykały ukradkiem... robiły wszystko, aby ich nie wykryć. (~)
◦ Biomech: w połowie zmechanizowany żywy organizm. Wymianie mogą podlegać wszelakie narządy wewnętrzne, części ciała czy też inne dodatkowe atrybuty. Pół android zachowuje po części swoje uczucia oraz emocje, w zależności co uległo wymianie. Taka osoba zyskuje na sile oraz wydajności, jednakże musi pamiętać o stałym kontrolowaniu wymienionych części, które, bądź co bądź, mogą ulegać wszelakim awariom. Tak jak w przypadku pełnych androidów są podatni na spore natężenia wyładowań elektryczny oraz wzrasta waga ich ciała. (10)
◦ Droid: zrobiony na zamówienie lub po prostu stworzony przez jakiegoś szalonego naukowca. Różnią się one wyglądem od podstawowego androida i mogą posiadać przeróżne kształty - najczęściej tworzone są na wzór zwierząt. (5)
◦ Android sprzątający/pracujący: androidy pełniące funkcję sprzątaczy dróg, sprzedawców w marketach, sekretarzy i tym podobnych zawodów, które nie wymagają dostosowania się do danej sytuacji. (5)
◦ Zbuntowany android: w życiu jest tak, że raz się jest na wozie, a raz pod nim. Raz się tylko gapisz na strzelaninę, a drugim razem to ty jesteś pod ostrzałem. Zbuntowane androidy wiedzą co to wieczna ucieczka. Od kiedy wystąpił w ich systemie błąd władza postanowiła pozbyć się problematycznych androidów, a te (jakby dostały własnego rozumu, własnej duszy) rzuciły się do ucieczki, kontratakowały, warczały i jeżyły sierść, chowały się, przemykały ukradkiem... robiły wszystko, aby ich nie wykryć. (~)
◦ Biomech: w połowie zmechanizowany żywy organizm. Wymianie mogą podlegać wszelakie narządy wewnętrzne, części ciała czy też inne dodatkowe atrybuty. Pół android zachowuje po części swoje uczucia oraz emocje, w zależności co uległo wymianie. Taka osoba zyskuje na sile oraz wydajności, jednakże musi pamiętać o stałym kontrolowaniu wymienionych części, które, bądź co bądź, mogą ulegać wszelakim awariom. Tak jak w przypadku pełnych androidów są podatni na spore natężenia wyładowań elektryczny oraz wzrasta waga ich ciała. (10)
◦ Droid: zrobiony na zamówienie lub po prostu stworzony przez jakiegoś szalonego naukowca. Różnią się one wyglądem od podstawowego androida i mogą posiadać przeróżne kształty - najczęściej tworzone są na wzór zwierząt. (5)
Łowcy
◦ Indywidualista: zbyt dużo nie trzeba tu tłumaczyć, prawda? Choć w oficjalnym spisie widnieje na liście organizacji Łowców, to na co dzień w bój rusza sam. Zadeklarował, że będzie wadzić Władzy, ale na dłuższą metę nie ma zamiaru słuchać rozkazów przywódcy Łowców. Z rzadka zdarza się również, że indywidualista korzysta z pomocy organizacji podziemi, choć - naturalną koleją rzeczy - w każdej chwili może o takową poprosić; kwestia odpoczynku, pomocy medycznej czy ekwipunku nie zostanie zbyta machnięciem ręki. (4)
◦ Dezerter: osoba, która po przejściu rytuału została Łowcą, ale koniec końców postanowiła odłączyć się od reszty grupy. Dezerter nie podlega już rozkazom przywódcy ani nie widnieje na oficjalnej liście członków, jednak wśród dawnych sprzymierzeńców jest uważany za zdrajcę. Wiąże się to z tym, że nie jest mile widziany w ich gronie, a wręcz musi liczyć się z tym, że jego życie będzie przez nich uprzykrzane. (3) + Uwaga! To jedyna ranga Łowców, która posiada status rasy, a nie grupy (tj. nie ma koloru).
Uwaga! Jeśli wybierasz jedną z powyższych rang (Indywidualista/Dezerter) automatycznie pozostawiasz pole stanowiska puste. I odwrotnie: jeśli postanawiasz postacią w pełni podporządkować się woli przywódcy i wybierasz stanowisko w hierarchii, pole z rangą grupy pozostawiasz nienaruszone. Nie ma możliwości prowadzenia postaci, będącej jednocześnie Indywidualistą i Medykiem lub Dezerterem i Katem.
◦ Dezerter: osoba, która po przejściu rytuału została Łowcą, ale koniec końców postanowiła odłączyć się od reszty grupy. Dezerter nie podlega już rozkazom przywódcy ani nie widnieje na oficjalnej liście członków, jednak wśród dawnych sprzymierzeńców jest uważany za zdrajcę. Wiąże się to z tym, że nie jest mile widziany w ich gronie, a wręcz musi liczyć się z tym, że jego życie będzie przez nich uprzykrzane. (3) + Uwaga! To jedyna ranga Łowców, która posiada status rasy, a nie grupy (tj. nie ma koloru).
Uwaga! Jeśli wybierasz jedną z powyższych rang (Indywidualista/Dezerter) automatycznie pozostawiasz pole stanowiska puste. I odwrotnie: jeśli postanawiasz postacią w pełni podporządkować się woli przywódcy i wybierasz stanowisko w hierarchii, pole z rangą grupy pozostawiasz nienaruszone. Nie ma możliwości prowadzenia postaci, będącej jednocześnie Indywidualistą i Medykiem lub Dezerterem i Katem.
Wymordowani
◦ Zdziczały: osoba, która do reszty zatraciła się w swoim szaleństwie. Posiada bardzo nieczęste przebłyski człowieczeństwa, ale zwykle zachowuje się jak szczuty kijem kundel, który dosłownie w każdej chwili może rzucić się na delikwenta z kłami, choćby ten był najniewinniejszym stworzeniem na świecie. (10)
◦ Nosiciel: osoba, która choć posiada w sobie ogromny procent wirusa X, na dobrą sprawę nie czuje jego działania. Nie wyrosły jej dodatkowe kończyny, rogi, nie zmieszała się z kundlem, którego niedawno głaskała. Nosiciele choćby nawet wpadli w samo centrum epidemii, nie zadziała ona na nich wcale. Wielu z nich powróciło do normalnego życia, włamując się do Miasta-3 i kradnąc cudzy identyfikator. (8) + Uwaga! Nosiciele nie posiadają żadnych mocy itp.! Od ludzi wyróżnia ich tylko długowieczność oraz posiadanie w organizmie Wirusa X. Dodatkowo tylko Nosiciele posiadają możliwość stuprocentowej szansy na zarażenie zdrowego człowieka wirusem, podczas gdy szansa zarażenia przez innych wymordowanych wynosi 1 do 6 (rzut kostką).
◦ Opętany: osoba posiadająca w sobie duży procent wirusa, aczkolwiek jej organizm jest na tyle silny, aby mogła kontrolować ewentualne mutacje. Naturalnie, nie wszystkie są do opanowania, ale te osoby radzą sobie z tym o wiele lepiej. Posiadając szczątki biokinezy potrafią sprawić, by skrzydła, które jakiś czas temu wyrosły im spomiędzy łopatek, teraz zniknęły, wtapiając się ponownie w plecy; że znikają kocie uszka i puszysty ogonek z dzwoneczkiem, a ich nienaturalne, dzikie podejście, jest spychane na dalszy plan. Obok Nosicieli są najbardziej ludzką częścią Wymordowanych. (~)
◦ Poziom E: Wymordowany, który co jakiś czas nie potrafi znieść działania wirusa i traci całkowicie kontrolę nad swoim ciałem i umysłem, co często przysparza mu ogrom problemów. Nikt nie chciałby się obudzić z martwą kochanką, której dopiero co rozszarpaliśmy gardło... prawda? Ponadto ich ciało jest zbyt słabe, aby mogli stać się Opętanymi, a im dłuższy czas próbują się przeciwstawić dzikiej naturze, tym ta bardziej ich wykańcza, ostatecznie mogąc prowadzić do bycia Zdziczałym. (12) Uwaga! Postać musi co jakiś czas wpadać w szał, inaczej może stracić rangę!
◦ Oswojony: zwierzę, które nie straciło swojej człowieczej świadomości. Choć wirus X był wyjątkowo niełaskawy, na stałe umieszczając duszę danego człowieka w mało humanoidalnej postaci, to mimo wszystko tych Wymordowanych ceni się o wiele bardziej niż Dzikich. Wygląd Oswojonych przekształcił się w zwierzę (często o wyprostowanej sylwetce), zachowując ludzkie zmysły i inteligencję. (10)
◦ Zarażony: Wymordowany, który stosunkowo niedawno powrócił z krainy umarlaków i jego całkowity proces przemiany jeszcze się nie zakończył. W zależności od tego z jaką zwierzyną będzie miał styczność, w jego ciele zachodzić będą nieodwracalne, fizyczne, oraz psychiczne zmiany. (10) + Uwaga! Gdy wirus X się ustabilizuje, ranga zmienia się na inną (Zdzicziały/Nosiciel/Opętany/Lvl-E/Oswojony). 2/3 pierwsze gatunki zwierząt, z którymi Zarażony ma kontakt bezpośrednio po zachorowaniu, determinują cechy zwierzęce, którymi będzie się odznaczał.
◦ Nosiciel: osoba, która choć posiada w sobie ogromny procent wirusa X, na dobrą sprawę nie czuje jego działania. Nie wyrosły jej dodatkowe kończyny, rogi, nie zmieszała się z kundlem, którego niedawno głaskała. Nosiciele choćby nawet wpadli w samo centrum epidemii, nie zadziała ona na nich wcale. Wielu z nich powróciło do normalnego życia, włamując się do Miasta-3 i kradnąc cudzy identyfikator. (8) + Uwaga! Nosiciele nie posiadają żadnych mocy itp.! Od ludzi wyróżnia ich tylko długowieczność oraz posiadanie w organizmie Wirusa X. Dodatkowo tylko Nosiciele posiadają możliwość stuprocentowej szansy na zarażenie zdrowego człowieka wirusem, podczas gdy szansa zarażenia przez innych wymordowanych wynosi 1 do 6 (rzut kostką).
◦ Opętany: osoba posiadająca w sobie duży procent wirusa, aczkolwiek jej organizm jest na tyle silny, aby mogła kontrolować ewentualne mutacje. Naturalnie, nie wszystkie są do opanowania, ale te osoby radzą sobie z tym o wiele lepiej. Posiadając szczątki biokinezy potrafią sprawić, by skrzydła, które jakiś czas temu wyrosły im spomiędzy łopatek, teraz zniknęły, wtapiając się ponownie w plecy; że znikają kocie uszka i puszysty ogonek z dzwoneczkiem, a ich nienaturalne, dzikie podejście, jest spychane na dalszy plan. Obok Nosicieli są najbardziej ludzką częścią Wymordowanych. (~)
◦ Poziom E: Wymordowany, który co jakiś czas nie potrafi znieść działania wirusa i traci całkowicie kontrolę nad swoim ciałem i umysłem, co często przysparza mu ogrom problemów. Nikt nie chciałby się obudzić z martwą kochanką, której dopiero co rozszarpaliśmy gardło... prawda? Ponadto ich ciało jest zbyt słabe, aby mogli stać się Opętanymi, a im dłuższy czas próbują się przeciwstawić dzikiej naturze, tym ta bardziej ich wykańcza, ostatecznie mogąc prowadzić do bycia Zdziczałym. (12) Uwaga! Postać musi co jakiś czas wpadać w szał, inaczej może stracić rangę!
◦ Oswojony: zwierzę, które nie straciło swojej człowieczej świadomości. Choć wirus X był wyjątkowo niełaskawy, na stałe umieszczając duszę danego człowieka w mało humanoidalnej postaci, to mimo wszystko tych Wymordowanych ceni się o wiele bardziej niż Dzikich. Wygląd Oswojonych przekształcił się w zwierzę (często o wyprostowanej sylwetce), zachowując ludzkie zmysły i inteligencję. (10)
◦ Zarażony: Wymordowany, który stosunkowo niedawno powrócił z krainy umarlaków i jego całkowity proces przemiany jeszcze się nie zakończył. W zależności od tego z jaką zwierzyną będzie miał styczność, w jego ciele zachodzić będą nieodwracalne, fizyczne, oraz psychiczne zmiany. (10) + Uwaga! Gdy wirus X się ustabilizuje, ranga zmienia się na inną (Zdzicziały/Nosiciel/Opętany/Lvl-E/Oswojony). 2/3 pierwsze gatunki zwierząt, z którymi Zarażony ma kontakt bezpośrednio po zachorowaniu, determinują cechy zwierzęce, którymi będzie się odznaczał.