Rozdanie kart nie każdorazowo jest fair. Życie też nie zawsze takie jest. Trzeba umieć podjąć ryzyko, rozluźnić szczęki, udawać, że najsłabsze przydzielenie wcale nie dotyczy akurat nas. Ciągnąć ten teatrzyk dalej, obserwować kątem oka emocje przeciwników, wyznaczać sobie własne zasady i się ich trzymać, bo jeżeli stworzy się dobre, rozgryzając na jakich fundamentach świat stoi, wygrana to tylko kwestia czasu. Wkrótce przechyla się szalę na własne zwycięstwo. I czasami wpierw bankrutuje. Wychodzi wściekłym.
Ale zawsze można wrócić ze zdwojoną siłą. Motywacja to coś, co napędza ciśnienie krwioobiegu. Wiesz, że żyjesz. Oddychasz pełną piersią.
Kto nie lubi niebezpieczeństwa, gdy nagroda wydaje się potężniejsza niż odpowiedzialność za przegraną?
Rozpoczynamy pierwszą partyjkę w grze HA-RA-EDO!!! ! Karty zostały zaprojektowane na bazie postaci oraz ich najbardziej charakterystycznych zdolności. Cel jest prosty - wyeliminować w rundzie przeciwnika! Pytanie tylko... ile zostało szczęścia przy tak nierównym pojedynku?
Ale zawsze można wrócić ze zdwojoną siłą. Motywacja to coś, co napędza ciśnienie krwioobiegu. Wiesz, że żyjesz. Oddychasz pełną piersią.
Kto nie lubi niebezpieczeństwa, gdy nagroda wydaje się potężniejsza niż odpowiedzialność za przegraną?
Rozpoczynamy pierwszą partyjkę w grze HA-RA-EDO!!! ! Karty zostały zaprojektowane na bazie postaci oraz ich najbardziej charakterystycznych zdolności. Cel jest prosty - wyeliminować w rundzie przeciwnika! Pytanie tylko... ile zostało szczęścia przy tak nierównym pojedynku?
Pełna talia
Zasady!
- Rozgrywki trwać będą miesiąc - event rozpoczyna się 17 marca, kończy natomiast 16 kwietnia o godzinie 23:59.
- Odpisy fabularne wysłane 17 marca liczone się od godziny 00:00. Oznacza to, że jeżeli ktoś napisał posta jeszcze przed ogłoszeniem zabawy, ale po północy w dniu startu, może rzucić kostką!
- Wziąć udział można dowolną ilością swoich postaci pod warunkiem posiadania na nich zaakceptowanej Karty Postaci.
- Do rzutów zaliczają się posty napisane na głównej fabule, w retrospekcjach (w tym snach) oraz na wydarzeniach. Odpisy wrzucone z konta Mistrza Gry lub postaci X również zaliczają się do rzutów - w takiej sytuacji użytkownik sam decyduje któremu ze swoich kont oddaje możliwość losowania.
- 1 post = 1 atak oraz 1 post = 1 punkt. Każdy rzut to atak ORAZ punkt.
- Atakowanie polega na rzucie kostką k100, gdzie 1-50 - atak wykonany przez postać pierwszą (po lewej), 51-100 - atak wykonany przez postać drugą (po prawej). Jest to zatem absolutnie losowe.
- Jedna runda trwa dokładnie 5 dni. Po niej następuje losowanie kolejnych dwóch kart.
Rzuty muszą być wykonane z konta, którego dotyczą!
- Odpisy fabularne wysłane 17 marca liczone się od godziny 00:00. Oznacza to, że jeżeli ktoś napisał posta jeszcze przed ogłoszeniem zabawy, ale po północy w dniu startu, może rzucić kostką!
- Wziąć udział można dowolną ilością swoich postaci pod warunkiem posiadania na nich zaakceptowanej Karty Postaci.
- Do rzutów zaliczają się posty napisane na głównej fabule, w retrospekcjach (w tym snach) oraz na wydarzeniach. Odpisy wrzucone z konta Mistrza Gry lub postaci X również zaliczają się do rzutów - w takiej sytuacji użytkownik sam decyduje któremu ze swoich kont oddaje możliwość losowania.
- 1 post = 1 atak oraz 1 post = 1 punkt. Każdy rzut to atak ORAZ punkt.
- Atakowanie polega na rzucie kostką k100, gdzie 1-50 - atak wykonany przez postać pierwszą (po lewej), 51-100 - atak wykonany przez postać drugą (po prawej). Jest to zatem absolutnie losowe.
- Jedna runda trwa dokładnie 5 dni. Po niej następuje losowanie kolejnych dwóch kart.
- Kod:
<div class="walka"></div> [b]RZUT:[/b] umieść link do posta
Rzuty muszą być wykonane z konta, którego dotyczą!
Nagrody
- Każda karta daje możliwość zdobycia +1 fabuły do określonej umiejętności. Wymogiem, by odebrać tę nagrodę, jest trzykrotne zaatakowanie konkretną postacią podczas rundy.
- Po uzyskaniu 10 punktów gracz otrzymuje 100 PF. Zdobywając 20 punktów przypada mu 200 PF oraz talon na ponowienie rzutu kostką. Najwyższym progiem jest uzbieranie 30 punktów, które dają 300 PF, talon na ponowienie rzutu kostką oraz talię kart. Punkty nie sumują się (po zdobyciu 30 punktów gracz nie odbiera nagród za 20 i 10).
TALIA KART - wysokiej jakości karty przedstawiają demony i bóstwa z japońskich mitów i miejskich legend. Użycie talii gwarantuje uzyskanie przynajmniej jednej kluczowej informacji na temat istoty nadprzyrodzonej (za wyłączeniem yurei prowadzonego przez innego gracza!) podczas wydarzenia.
- Po uzyskaniu 10 punktów gracz otrzymuje 100 PF. Zdobywając 20 punktów przypada mu 200 PF oraz talon na ponowienie rzutu kostką. Najwyższym progiem jest uzbieranie 30 punktów, które dają 300 PF, talon na ponowienie rzutu kostką oraz talię kart. Punkty nie sumują się (po zdobyciu 30 punktów gracz nie odbiera nagród za 20 i 10).
TALIA KART - wysokiej jakości karty przedstawiają demony i bóstwa z japońskich mitów i miejskich legend. Użycie talii gwarantuje uzyskanie przynajmniej jednej kluczowej informacji na temat istoty nadprzyrodzonej (za wyłączeniem yurei prowadzonego przez innego gracza!) podczas wydarzenia.
Rundy
- runda pierwsza: XXX vs YYY - link do rzutu
Runda aktualna
???
Toda Kohaku
Mistrz ostrego języka. Nie próbuj się do niego zbliżyć – za każdą swoją pomyłkę będziesz musiał liczyć swoje zęby. Pękająca pięść
Kohaku aż rwie się do walki! Chwyta wroga, a następnie uderza nim o ziemię i wymierza w twarz prawy sierpowy.
Kohaku aż rwie się do walki! Chwyta wroga, a następnie uderza nim o ziemię i wymierza w twarz prawy sierpowy.
atak: 12
obrona: 3
żywotność: 5
Toda Kohaku
Mistrz ostrego języka. Nie próbuj się do niego zbliżyć – za każdą swoją pomyłkę będziesz musiał liczyć swoje zęby. Pękająca pięść
Kohaku aż rwie się do walki! Chwyta wroga, a następnie uderza nim o ziemię i wymierza w twarz prawy sierpowy.
Kohaku aż rwie się do walki! Chwyta wroga, a następnie uderza nim o ziemię i wymierza w twarz prawy sierpowy.
atak: 12
obrona: 3
żywotność: 5