Z konferencjami administracyjnymi bywa tak, że pomysły rodzące się podczas burzy mózgów mogą zarówno służyć wprowadzeniu czegoś nowego, jak i ukrócić niektóre możliwości. Niezależnie od tego, co wprowadzamy, ma być korzystne – jeśli nie dla wszystkich, to przynajmniej dla większości użytkowników. Tym sposobem narodził się pomysł stworzenia spisu mocy zakazanych. Co możecie wywnioskować z samej nazwy – są to moce, których pod żadnym pozorem NIE MOŻECIE wpakować do karty swojej postaci. W tym przypadku na nic zdadzą się prośby o przymknięcie oka i zapewnienia o braku przesady. Nie znaczy nie.
Zapewne każdy spotkał się kiedyś w swoim życiu z sytuacją, w której jakiś delikwent ubzdurał sobie, że jego postać jest niezniszczalna w każdym calu albo potrafi położyć drugą postać na łopatki przy pomocy małego palca (ewentualnie z sytuacjami bliskimi tym). Chcąc tego uniknąć, postanowiliśmy na wstępie rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące mocy i uniknąć późniejszych konfliktów wśród ludu.
Zakazane moce
Nieśmiertelność
W pojęciu braku możliwości zabicia postaci czy śmierci poprzez chorobę, a nie jej długowieczności i niestarzenia się.
Reinkarnacja
Żadnych dwudziestu żyć, powstawania z martwych (za wyjątkiem zarażonych ludzi, odradzających się jako wymordowani tylko jeden raz).
Trwała odporność na ataki magiczne/fizyczne/jedno i drugie, która służy jako bariera cielesna (nietykalność)
W tym wypadku dozwolona jest wyłącznie czasowa odporność (kilka postów użycia, kilka odpoczynku).
oce związane z czasem
Cofanie, przyspieszanie, spowalnianie, podróżowanie w czasie i tym podobne.
Zabijanie dotykiem/wzrokiem/oddechem
I reszta spółki po prostu odpadają.
Śmiertelne trucizny
Głównie takie, na które nie ma odtrutki i zabijają mimo wszystko, nie dając możliwości obrony.
Kopiowanie mocy
Jest dozwolone z dużym ograniczeniem: moc kopiowania może pochodzić tylko z artefaktu, który kopiuje moce innych artefaktów, mocy można użyć tylko raz na sesję i korzystać z niej przez jeden post, moc może zostać skopiowana tylko, gdy przeciwnik użyje jej podczas sesji, a skopiowana moc nie zostaje zapamiętana przez artefakt.
Zapewne każdy spotkał się kiedyś w swoim życiu z sytuacją, w której jakiś delikwent ubzdurał sobie, że jego postać jest niezniszczalna w każdym calu albo potrafi położyć drugą postać na łopatki przy pomocy małego palca (ewentualnie z sytuacjami bliskimi tym). Chcąc tego uniknąć, postanowiliśmy na wstępie rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące mocy i uniknąć późniejszych konfliktów wśród ludu.
Zakazane moce
Nieśmiertelność
W pojęciu braku możliwości zabicia postaci czy śmierci poprzez chorobę, a nie jej długowieczności i niestarzenia się.
Reinkarnacja
Żadnych dwudziestu żyć, powstawania z martwych (za wyjątkiem zarażonych ludzi, odradzających się jako wymordowani tylko jeden raz).
Trwała odporność na ataki magiczne/fizyczne/jedno i drugie, która służy jako bariera cielesna (nietykalność)
W tym wypadku dozwolona jest wyłącznie czasowa odporność (kilka postów użycia, kilka odpoczynku).
oce związane z czasem
Cofanie, przyspieszanie, spowalnianie, podróżowanie w czasie i tym podobne.
Zabijanie dotykiem/wzrokiem/oddechem
I reszta spółki po prostu odpadają.
Śmiertelne trucizny
Głównie takie, na które nie ma odtrutki i zabijają mimo wszystko, nie dając możliwości obrony.
Kopiowanie mocy
Jest dozwolone z dużym ograniczeniem: moc kopiowania może pochodzić tylko z artefaktu, który kopiuje moce innych artefaktów, mocy można użyć tylko raz na sesję i korzystać z niej przez jeden post, moc może zostać skopiowana tylko, gdy przeciwnik użyje jej podczas sesji, a skopiowana moc nie zostaje zapamiętana przez artefakt.