Regulaminy
TESTOWE FORUM

Join the forum, it's quick and easy

TESTOWE FORUM
TESTOWE FORUM
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Shin
Wilczur, poziom E
Wilczur, poziom E
11/3/2024, 03:22
Regulamin ogólny

Rejestracja na forum równa się akceptacji poniższego regulaminu, a jego nieznajomość nie zwalnia z przestrzegania przyjętych na Haraedo zasad. Złamanie któregokolwiek z punktów oznacza otrzymanie upomnienia bądź ostrzeżenia. W momencie uzyskania trzeciego ostrzeżenia IP użytkownika jest banowane.

1. Na forum obowiązuje netykieta. Zabrania się obrażania, wyśmiewania, oczerniania innych użytkowników, ich wiary, orientacji seksualnej, własnego zdania itp. Uprasza się o kulturę i tolerancję. Kłótnie należy załatwiać przez komunikator prywatny.
2. Administracja zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu i zobowiązuje się do poinformowania użytkowników forum o wprowadzonych zmianach.


Regulamin postaci oraz kont

1. Nick to nazwisko i imię lub nazwisko, pseudonim oraz imię postaci. Złamanie punktu grozi usunięciem konta w ciągu najbliższych 24h.
- 1.1 Wyjątkiem jest dowolny nick tymczasowy, utworzony na potrzeby kontaktu z innymi graczami, w celu wykreowania postaci. W takim przypadku należy natychmiastowo poinformować administrację o zabiegu. Nazwa konta nie może być obraźliwa i musi zostać zmieniona najpóźniej w momencie wstawienia karty postaci.
2. Postać nie jest nieśmiertelna, wszechpotężna i wszechwiedząca. Postać A nie wie tego co postać B, jeśli osobiście tego nie zobaczyła/usłyszała/itp.
3. Zabronione jest tworzenie postaci kanonicznych, w tym kopiowanie pełnego imienia i nazwiska bohatera danej serii.
4. Karta postaci musi być w całkowicie autorska. Czas na stworzenie treści wynosi tydzień od momentu rejestracji konta. W razie problemów z terminem należy skontaktować się z administracją poprzez wysłanie PW na konto Haraedo bądź umieścić wpis w temacie z nieobecnościami.
5. Nie ma limitu posiadania multikont, jednakże każde musi pozostać aktywne.
- 5.1 W przypadku, w którym jedno z kont gracza trafi do grupy nieaktywnych (kolor czarny) użytkownik nie ma możliwości założenia nowego konta do momentu wznowienia aktywności na wszystkich obecnych postaciach.
- 5.2 Administracja zastrzega sobie prawo do nałożenia limitu multikont w przypadku użytkownika, którego konta są notorycznie zaniedbywane.
- 5.3 Wszystkie multikonta muszą zostać wypisane w profilu, w rubryce do tego przeznaczonej, przy czym zabrania się omijania punktu przez stosowanie ogólników typu: "mam", "posiadam", "są" itp. Jeżeli użytkownik nie posiada multikont, nie musi wypełniać pola w profilu.

6. Zabrania się używania opcji "hide" w celu ukrycia swojej obecności na forum.
7. Po trzech miesiącach braku aktywności (pod uwagę brana jest aktywność fabularna) postać trafia do grupy nieaktywnych (czarny kolor). Postacie nieaktywne tracą pierwszeństwo dotyczące rang w grupach, rezerwacji wizerunków itp.


Regulamin fabuły oraz postów

1. Pisanie na fabule jest dozwolone zaraz po wstawieniu karty postaci, jednakże aż do momentu jej zaakceptowania użytkownik nie może powoływać się na umiejętności, wady oraz moce bohatera w systemie rzutów kością.
2. Rozpoczynając wątek, w pierwszym poście należy określić dokładną datę (dzień, miesiąc i rok zgodny z czasem przyjętym na forum oraz z chronologią postaci). Data musi być widoczna i znajdować się przed treścią fabularną.
- 2.1 Wątek fabularny uznany jest za aktywny tak długo, jak długo aktywne są konta postaci uczestniczące w nim. W przypadku, w którym któryś z bohaterów trafia do grupy nieaktywnych, fabuła może zostać zakończona z inicjatywy Haraedo w celu zwolnienia lokacji dla innych użytkowników.
- 2.2 W danej lokacji może być przeprowadzany wyłącznie jeden aktualny wątek fabularny, chyba, że następne osoby dostosują się do daty rozpoczęcia wątku ustalonej przez graczy, którzy rozpoczęli w/w wątek jako pierwsi. Nie ma możliwości, aby w jednej lokacji rozgrywały się dwie akcje w dwóch różnych czasach.
- 2.3 Istnieje możliwość rozpoczęcia wątku ze wsteczną datą. Limit wynosi maksymalnie dwa miesiące.
- 2.4. W przypadku wątków, w których konta są aktywne, ale od ostatniego posta fabularnego minęły dwa miesiące bądź więcej, gracze, chcący przeprowadzić fabułę w zajętej lokacji, mają możliwość skontaktowania się z kontem Haraedo. Administracja w takich sytuacjach zamyka wątek użytkowników powołując się na blokadę miejsca, przy jednoczesnym braku zainteresowania wobec samego wątku. Wyjątek nie dotyczy miejsc zamieszkania.

3. Opuszczenie tematu fabularnego przez postać musi być w sposób jasny zaznaczone na końcu ostatniego postu, np. używając skrótu "z/t" (z tematu).
4. Tematy fabularne zakładane są ze specjalnego konta (Haraedo). Zabrania się tworzenia własnych lokacji za wyjątkiem miejsc zamieszkania oraz indywidualnych miejsc pracy (np. gdy postać posiada własny sklep i jest jego właścicielem).
5. Na forum możliwa jest multilokacja (pisanie jedną postacią w paru miejscach na raz) pod warunkiem zachowania logicznej chronologii.
- 5.1 Jeśli w wątku wywiązuje się walka bądź pojawia się ingerencja MG, użytkownik nie może rozpoczynać następnej fabuły aż do zakończenia tej związanej z wydarzeniem.
- 5.2 Mistrz Gry nie może rozpocząć ingerencji w starszym chronologicznie wątku postaci. W razie podobnego błędu należy skontaktować się z MG, którego obowiązkiem jest usunięcie postu z wydarzeniem.

6. Osoby poniżej osiemnastego roku życia rejestrują się na własną odpowiedzialność. Na forum dozwolone są wulgaryzmy, sceny erotyczne oraz działania postaci zakrawające o brutalność. Uprasza się jednak o stosowanie umiaru i zachowanie dobrego smaku w opisach.
7. Dialogi muszą być zaznaczone za pomocą funkcji bold (pogrubione). Nie dopuszcza się do użytku kolorów własnych.


Regulamin wydarzeń prowadzonych przez MG

1. Wydarzenia fabularne rozgrywane są pod okiem osoby upoważnionej do prowadzenia konta Mistrza Gry.
2. Rejestracja na forum oznacza automatyczną zgodę na wątki z udziałem Mistrza Gry.
3. Wydarzenie fabularne musi zmieścić się w granicach dwóch miesięcy.
4. Data wydarzenia fabularnego to zawsze +1 miesiąc od daty realnej.
5. W przypadku rozpoczęcia wydarzenia prowadzonego przez Mistrza Gry stosuje się zasadę: 48h na odpis. Zasada dotyczy zarówno uczestników, jak i MG.
3.1 Czas na odpis może zostać wydłużony lub skrócony za zgodą obu stron. Informację o zmianie widełek Mistrz Gry podaje na końcu postu. Terminy na odpowiedź wciąż muszą być konkretne.
6. Walki mogą być sędziowane przez Mistrza Gry. W przypadku, w którym gracze nie potrafią dojść do porozumienia, ingerencja sędziego jest konieczna.
7. W czasie walki ruchy postaci muszą być opisane w trybie przypuszczającym.
8. Mistrz Gry ma możliwość uśmiercenia postaci, mimo braku zgody użytkownika, jeśli uzna, że bohater (wskutek złych wyborów) celowo targał się na niebezpieczeństwo.


Regulamin grafik

1. Emblemat (awatar) musi przedstawiać daną postać. Dozwolone jest wykorzystywanie wyłącznie artów dostosowanych stylem do ogólnej charakterystyki forum. Zabrania się zatem używania zdjęć oraz rysunków ze skrajnie niewymiarowymi i/lub kreskówkowymi bohaterami.
2. Wymiary emblematu muszą wynosić dokładnie 250px. szerokości na 400px. wysokości. Mniejsze lub większe wymiary zepsują jakość forum. Administrator ma prawo usunąć awatar w przypadku złamania tego punktu.
3. Sygnatura nie może rozciągać strony.


Regulamin czatu

1. Na czacie istnieje bezwzględny zakaz używania koloru innego niż podstawowy. Osoby niestosujące się do tego punktu mogą otrzymać tymczasową banicję na chatboxa.
Shin